beahledin

Alla inlägg under februari 2014

Av Beah - 17 februari 2014 20:47

Förra söndagen fyllde jag år , så i måndags fick jag Skylanders Swapforce av Axel.

Vi har spelat det i helgen och det har varit jätte kul ! Även fast det är från 7 år, haha.

Det är mycket puzzel som är inlagt i spelet, vissa är lätta och andra är svårare.

Men det här spelet rekomenderar jag till alla. Man är aldrig för gammal för ett roligt spel ;)

Jag tycker det är as enkelt , man ställer sin gubbe på power of portal och så dyker gubben upp i spelet, och det bästa av allt är att det man spelat sparas i själva gubben istället för i spelet, vilket gör att man kan lätt ta med sin gubbe till en kompis :)

     

power of portal (ovanför)


 

 

Av Beah - 17 februari 2014 20:45

Nu blir det en ny start här på bloggen igen!

har varit oaktiv sedan 2012 så kände att nu äre väl dags igen.

Ska lägga upp inlägg minst en gång i veckan, mer kan jag inte lova.

Hoppas ni som kommer läsa mina inlägg gillar det  :)


Har även bytt ut headern!

Själv tycker jag den nya headern är mycket snyggare när det är mina egna bilder ;)

 

/ Beah

 

Ovido - Quiz & Flashcards