beahledin

Alla inlägg under oktober 2010

Av Beah - 25 oktober 2010 15:18

chacha

idag har man varit hos frisören och fixat till håret, kan ju inte säga att det blev bra eller dåligt så.

på fredag åker man till sundsvall och lördag vet man ;)

sen ska jag köpa linserna oxå blir väl på fredag eller lördag beroende på när man har tid :)

aja ska gå på stan idag med sanna :) ciao :)

Av Beah - 18 oktober 2010 18:57

chacha :)

4 månader idag med min älskling då <3

i veckan ska jag gå till frisören och bleka håret och klippa mig.

sen den 29 ska ja väl skaffa linser o linsvätska om jag hinner , beror på vilken dag vi ska t sundsvall ;p

men men ska till stockholm den 27 dec ungefär.

ted kanske följer med då <3

sen i feb blire ös ! :D heheh you all know what ;))


 

Av Beah - 13 oktober 2010 19:04

tjo!

nu ska man ändå få åka till stockholm :) skööönt säger ja bara :D <3

håller på att färga håret och det ska sköljas ut 19.40 eller 49 ungefär ;)

hoppas de blir bättre :p

Av Beah - 13 oktober 2010 09:05

Tjo

Ja igår va man med älskling och jag köpte skor , sen va man med sanna , köpte hårfärg och hemma färga ja håret och de blev lite cp så ska göra om de ikv sen ser vi hur det blev då :p

Blir inget stockholm btw , för mormor orkar inte så då blev de inte av ska vara hemma i dövik istället. YAY va kul... not

iaf så ska jag kanske åka ner t sundsvall me älskling o hans familj o hälsa på hans syster, och sen kanske jag och ted åker tåget till umeå nån dag bara ;p

Blir kanske fjälls till jullovet det ser vi hur de blir som, anyway så blir der åka ner till stockholm på sportlovet.

Längtar tills jag fyller år då blire tatuering ;)




Nu är jag sjukt less på en viss person som dom flesta vet vem det är , inte alla men några då,

men om du läser de här ( den person ja menar ) så ..

- skaffa ett liv snälla! o låt mig, min kille och mina kompisar vara tack! usch på dig .

Av Beah - 6 oktober 2010 20:13

chacha!

nu har jag äntligen bestämt mig helt 100 % :)

ska bli blond igen och den här gången ska jag försöka hålla det blont längre ;)

sen har jag ändrat mig igen med linserna , har bestämt mig för gröna för hitta ett par som passar för alla ögonfärger :)


så de 5 saker klar på min lista för den här månaden;


idag har jag suttit och pluggat på provet och nu har jag precis haft provet och det gick inte så bra direkt -.-  aja ska vara med älsklingen nu (: ciao

Av Beah - 5 oktober 2010 13:10

chacha

helgen var väl okej.

fredags var bra från början tills de blev kaos , alla som va där vet :p

lördags var man hos axel o det var kul ;p gjorde lite konstiga saker men det gör man på fyllan .

söndags for vi på ku och det var as tråkigt, -.- sen innan det fick man köra lite bil (A)

igår så var ja med dennis lite sen va man med älskling och han fick massage på varma händer.

Jag har kollat på färgade linser och

jag har beslutat mig för att köpa Freshlook Colorblends Pure Hazel utan styrka.   Ska beställa dom i veckan (y) skulle egentligen bli gröna linser men de flesta gröna passar bara för gröna ögon eller bruna -.-


 


Fast Freshlook Radiance Moonlight är oxå snygga linser -->


nu har jag även bestämt att jag ska åka ner till stockholm på höstlovet,

det var lite osäkert först , men nu äre klart tror jag ;)

ska bara boka biljett o skit :)

Jessica kanske följer med mig och får se om sanna gör det med :p

det blir kul o träffa magda igen :D o linnea o alla andra :D <3

men men nu ska jag sluta skriva ;) ciao


Ovido - Quiz & Flashcards