beahledin

Alla inlägg under september 2011

Av Beah - 29 september 2011 19:33

tjo va på stan idag och fick ett halsband sålt och köpte vattenpips tobaks stenar och träffade sofia :)

är hos axel just nu :)

fett skönt med helg asso :)

och sry för en jävligt dålig uppdatering på bloggen, har inte orkat skriva nånting så har bara blivit bilder ;p

och nu kommer några bilder igen :)

bytte till en stav idag känns ovanligt men är väl bra :)

ciao

         

Av Beah - 27 september 2011 17:13

halsband med svart fjäder , 100 kr

    halsband med ring o grejer , priset disskuteras.


vitt pärlhalsband, långt, 60 kr

  Rosa pärlhalsband, långt , 80 kr


  silver halsband, långt, 100 kr


  halsband med 2 ringar typ, kort, 50 kr.

    armband med hjärta och låsning av en pinne , 50 kr.


  2 par örhängen gjorda av lavastenar från Tenerife , 90 kr / st



ingen av sakerna är använda, hör av er om ni e intresserade.

Av Beah - 26 september 2011 21:15

svart tshirt , storlek xs / s 100 kr


  svart linne, storlek S / M , 100 kr


Trådlöst tangentbord med trådlös mus, 100-200 kr i bra skick. 

   ipod shuffle med laddare, ganska ny och ganska oanvänd. 200 kr. men priset kan disskuteras


  svart skelett tshirt med brustet hjärta, 100 kr storlek S / M


Rött linne med lite spets , storlek S / M , 50 / 60 kr


  Mupp tshirt svart, storlek xs / s , 60 kr

  Lila klackskor, storlek 37 , 100 kr

  vit blommig asiatisk blus , storlek 36 , 150 kr

  grå kofta med svart mönster av blommor, storlek 158-164 , 50 kr

  brun skjort tshirt, storlek xs , 50/60 kr

  Blå/vit skjorta , kortärmad, storlek 34, 60 kr. 

Av Beah - 26 september 2011 18:07

säljer min Escada Marine Groove för 250 kr , kostade 435 kr och är nästan inte använd alls, och nyköpt, är det någon som är intresserad? hör av er isånnafall :)

antingen på facebook eller hotmail, ni som har min hotmail kan skriva där eller i sms om ni har mitt nr , annars äre ba slänga iväg ett meddelande på fb eller en kommentar här.

Heter iaf Beah Ledin @ fb

   

Av Beah - 24 september 2011 14:14

                           

Av Beah - 21 september 2011 21:27

1. Mitt halsband jag köpte med josefin.


2. Nagellacket jag köpte i tenerife, chockrosa


3. mitt läppstift (:


4. min halsduk


5. mina kalle anka pocket :3


         

Av Beah - 19 september 2011 20:47

nu är jag så jävla less, orkar inte med dig mer

dina ord säger mig ingenting längre

du är som luft för mig nu

för du är inte alls som förut

och jag bryr mig inte om dig längre.


you blame me

but it's not fair

when you say that i didn't try

i just don't wanna hear it anymore

i just don't care about you anymore

Ovido - Quiz & Flashcards