beahledin

Alla inlägg under augusti 2010

Av Beah - 27 augusti 2010 09:12

chacha:)

idag skulle vi egentligen ha bild,men de blir inte förrän nästa vecka.

älskling kom till nola idag och va med mig lite, jag börjar kemin kl 9.40

slutar kl 3 sen ska man åka hem till ted och sova där :)

det är förjävligt kallt ute. och jag som tyckte att det brukar vara varmt när skolan börjar efter sommaren , men nej tydligen inte :(

hatar när hösten börjar !

vill att det ska vara varmt och soligt.

men kan ju inte jag göra nåt åt.

lov vecka 44 och jag längtar redan!

STOCKHOLM DÅ VAFAN ;)

Av Beah - 24 augusti 2010 10:03

chacha.

okej trodde jag skulle börja halv 10 idag,

men vi börjar 10.40 och då är det klassen som har steg tre i språk

och jag har inte steg tre i spanska , jag har ju steg 4 och den lektionen är kl 14.00

jag har nästa lektion kl 12.10 och det är Naturkunskap.

så har bara två lektioner idag = kuul att man kom t skolan så tidigt -.-

ska nog dra upp t park en stund (:

Av Beah - 23 augusti 2010 18:22

chacha, första dagen på skolan idag.

Började NV1b, fett drygt.

Men det som är bra att vi får egna bärbara datorer i oktober (y)

slutade elva idag och har missat 5 bussar när ja skulle hem haha! :p

imorgon börjar jag 10.40 och slutar 3 .

jag tycker inte att helgen var lyckad, den var mer som misslyckad totalt :/

men men blir bättre nästa helg :) promise !

aja ska sluta nu, orkar inte snacka mer , ;p

Av Beah - 18 augusti 2010 21:00

chacha , idag är det två månader för mig och min Ted:)

var på stan och fick rosor sen gick vi och åt mat :)

 aja tidsfördrift nu va ;)




Detta har jag gjort 2010


[/] du har hittat ny musik du gillar
[x] du har fått nya kompisar
[ ] du har varit i ett annat land än Sverige
[x] du har hoppat från 10'an
[x] du har varit ledsen
[x] du har velat dö
[x] du har varit glad
[x] du har blivit kär
[x] du har känt dig sviken
[x] du har känt som att ingen har sett dig
[x] du har suttit vid datorn mer än du brukar
[x] du har rapat
[ ] du har skrivit en låt
[x] du har känt hat
[x] du har känt som om någon tagit dig för givet
[x] du har varit i slagsmål
[x] du har varit "sjuk"
[x] du har varit sjuk
[x] du har dansat
[x] du har bråkat med dina föräldrar
[x] någon har sagt att du är snygg
[x] du har bråkat med nån du tycker om
[ ] du har strulat med en främling
[x] du har strulat med en av samma kön
[x] du har varit så uppjagad att du gjort misstag
[x] du har gråtit för något som hänt i ditt liv
[x] du har lekt för mycket med bilddagboken/facebook
[x] du har slagit någon 
[x] du har kallat någon hora/slampa
[x] du har pissat utomhus -
[x] du har däckat
[x] du har kräkts -
[ ] du har knarkat
[x] du har druckit alkohol
[x] du har sovit i motsatta könets säng
[x] du har raggat på främlingar
[ ] du har kysst en främling
[x] du har rökt
[x] du har rymt hemifrån
[x] du har bakat
[x] du har sovit utomhus
[x] du har åkt bil med fyllon
[x] du har varit/är kär
[x] du har saknat någon
[x] du har duschat med någon 
[x] du har badat i havet
[x] du har solat utomhus
[x] du har solat i solarium
[x] du har snackat i telefon mer än 2 timmar
[x] du har fått blommor av någon från motsatta könet
[x] du har gett någon blommor
[ ] du har sett en död människa
[x] du har varit på sjukhus/akuten

Av Beah - 17 augusti 2010 13:33

    

chacha, idag ska sanna komma till mig och sova hos mig.

alex, annika , thea o fia är här o hälsar på.

va hos älskling i helgen, badade i nävertjäl.

har färgat håret sen jag skrev senast , men de har ni väl märkt :p

Mark 'Oh - Stuck on You,

 så jäävla bra låt, good old times <3

helgen blir nuuujs (y)




Ovido - Quiz & Flashcards