beahledin

Alla inlägg under juni 2011

Av Beah - 16 juni 2011 18:25

Heeeej allihopa !

som ni vet e jag i tenerife nu och det e varmt har :)

har atit massa god mat och shoppat lite presenter :)

forra veckan va jag och josse pa glade viking och drack lite :)

e ledig imorn fran jobbet och det ska bli skont !

ska bada pool med Elin :)

ikv ska jag och min syster ga pa 5D bio :)


miss ya´ll , see u soon !

  

yo y mi hermana ;)

Av Beah - 6 juni 2011 21:12

tjooofan !

i lördags hyrde jag o magda två filmer men vi såg bara ena och de va had breakers och den sög !

idag har jag åkt till skogskyrkogården med mormor och tagit lite kort o

"hälsat på" morfar . har ätit kyckling och efter det blev det jordubbar! mumms!

Är hos magda just nu och ska göra typ inget ;p

snart åker jag och jag saknar Ted så jävla mkt :( <3

men vi får se när jag kommer tillbaka :) hoppas alla får en bra sommar i sverige och ni som ska utomlands får oxå ha det bra :)

puss o kram !


   

Rest in Peace älskade morfar ,nu har du varit borta i 3 år,jag saknar dig <3   

Av Beah - 4 juni 2011 15:48

tjofan va på the bridge med Magda och Joni och drack :)

hade kul och sen tappade jag bort min mobil och senare blir man utslängt för att jag "va för full " men jag såg bra , gick normalt o allting -.-

ajja herrååååå



           

Av Beah - 1 juni 2011 20:08

                     ni fattar nog va vi gjorde där när ni sett bilderna :)


imorn kommer ted hit och ska sova sen på fredag morgon åker jag till stockholm <3 ciao ;)

Ovido - Quiz & Flashcards