beahledin

Alla inlägg den 23 februari 2014

Av Beah - 23 februari 2014 20:00

Jag tänkte dela med mig lite utav de produkter jag använder nästan dagligen och det jag gillar mest.


 

1. Puder & Foundation borste från H&M   2. Sunkissed Effect Fluid Foundation från Yves Rocher


1. Isadora Puderborste 2. Puder från Yes Love 3. Blusher från H&M 4. Rouge borste från H&M


False Lash Effect Telescopic Mascara


 

1. got2be Rockin it hairspray  2. Rainforest Coconut Hair Oil från Bodyshop 3. uniq1 coconut


 

1. Microshadow City jungle 2. Microshadow cover star lemon 3. Cybershadow extreme

4. Microshadow Butterfly 5. Microshadow Muffin

 

 

1. Refining Clear-up strips Nivea      2. Vanilla & Coconut Bodybutter från Kicks

 

 

1. Moisture mask  2. Fudge Warm mask  3. deep pore cleaning masque 4.  Pores be pure (mudmask)

 

 

1. Yves Rocher gloss 2. Yves Rocher Apricot gloss 3. Clarins lip balm 4. Clarins Eclat minute embellisseur lévres


Biotherm Aquasource ~ 1. Dag/natt creme Very Dry Skin 

2. Dag/natt creme normal to combination skin

 

Och så kommer vi till mina favorit smycken !

 

 

1. Gina Tricot 2. Grina Tricot 3. Bikbok 4. Glitter eller Ur&penn 5. Gina Tricot

 

 

1. Glitter eller Ur&Penn    2. Köpt på Facebook    3. Fått av Axel               4. Gina Tricot










 

Ovido - Quiz & Flashcards