beahledin

Alla inlägg under maj 2010

Av Beah - 27 maj 2010 09:07

chacha

igår gick jag och Josefin på Paradisbadet och bada.

sen gick vi på Brownies Coffee and sushi bar och åt sushi :)

sen fikade vi på café uh :)

kollade på walking tall på kvällen :)

det va kul :)



idag mår jag ba för jä'vla dåligt.....

fattar inte hur han kan va så ;s uuuuu orka inte bry mig ffan ! :@ :'(

Av Beah - 26 maj 2010 08:33

chacha,

idag har ja världens onödiga dag, jag råka åka in t skolan fast jag är LEDIG.

fyfan asso...kommer nog få stanna hela dagen, men venne om ja orkar :p

annars åker ja hem me 9 bussen men ja måste nog stanna om jag ska få låna julias badkort :)

ska ju bada med syster idag :)

men men ;p

snart är skolan slut fiifan va nice :)

åhh vet inte va ja ska göra om ja ska åka hem elr inte :P

får väl se ;p

aja ha inte mkt o sägaa mer än fredag blir niiice! ;D

ciao ;)

Av Beah - 25 maj 2010 22:19


haft en asbra dag idag !

kom sent t skolan men va gör de ;p

hade spanska nationella gick asbra :)

sen god lunch ;p makaroner o kyckling ;)

blev intervjuad av sveriges radio tsm med moah och jessica

och sen hade man engelska o sen aktuellt.

sen gick man på stan med julia, sen madde, sanna, alex:)

sen åt man på kebabcity oxå ;P

o sen va man med min älskade syster o vi gick o såg på bio , Prince Of Persia

den va asbra :)

sen gick vi t kvantum och sen  åkte vi hem :)

aja bilder kommer nu iaf   'y)

hare bra ciao ;)


      

Av Beah - 24 maj 2010 17:27

chacha, idag har man vart i skolan,

läst boken på svenskan,

haft spanska nationella

och åkt t arnäskyrkan hämta min påse

åkt t stan sen drog t dennis :P


imorn blire bio med josse

på onsdag ska man gå o bada med josse :)

blir kul :)


helgen va misslyckad, tills på lördag då josefin kom! <3

bilder kommer sen iaf

för vårat internet har gått sönder så lär ta ett tag.

fredag blire ÖS ;D


hare bra ciao ;)


Av Beah - 21 maj 2010 09:23

aldrig varit så jävla rädd i hela mitt liv nån gång haha!

behöver inte berätta här folk kan fråga ist för ja orkar inte skriva de ;p

sitter i skolan, ikväll blire  nujs som fan! ;)

gjorde spanska nationella muntliga i spanska igår, tkr de gick åt helvete ;s

´men men blev iaf inte underkänd, men de va för ja va så jävla nervös o sen fick ja hjärnsläpp mitt i allting, ba kuuuul! not

händer i helgen da ;)


min syster kommer på lördag! bio för oss da ;D <3


hare bra alla ciao ;)

 

Av Beah - 20 maj 2010 09:24

chacha , sorry för en dålig uppdatering på bloggen.

har inte haft möjlighet att vara i datorn..

som sagt mamma o pappa åkte t sth i lördags, ja har haft en nujs helg (y)

både fre, lör o sön :)

sen i måndags vare tråkigt för man inte fick vara med eric :(

tisdags samma sak :/

onsdags fick man vara me han äntligen ;) :D <3

har fått lite färg nu :)

de är så jävla skönt väder :)

min syster kommer hem t övik på lördag med mina föräldrar :)

har saknat henne som fan! ;)


 tänkte ba säga några saker ja ska på/göra i sommar

  • världens fest 3 - 6 juni
  • 11 juni julias fest
  • Barcelona/tenerife/paris med syster
  • stockholm

har spanska muntliga nationella 9.50

får se hur de blir.

aja , ska dra nu ciao ;)

Av Beah - 13 maj 2010 13:02

chacha bloggen!

helgen vart nice kanske inte som  förväntat på lördagen men men.

söndags var jag hos  sanna för hon hade tagit konfirmationen.

sen drog vi o bowla med ku o fixk träningsvärk i armen. 

måndags var jag typ på stan lite sen åkte man hem o sen åkte man in t stan för o hämta erics laddare o sen drog man t hålan en sväng.

tisdags va  ja först hemma för jag hade ont i halsen o sen kom ja på att sanna fyllde 15 år så ja va tvungen o åka in t stan iaf, umgicks med kompisar sen drog man t henne o typ åt mat, sen glass med hallon   

sen hoppa man lite studsmatta o sen tv =)

sen drog man hem då

igår va man på skolan o sen stan o sen möte o sen drog man t kebabcity och åt kebabtallrik   

sen drog man till dennis och chilla lite o så skjutsa vi runt folk :p

sen va vi lite hos kristian elr hur han nu stavas :) sen åkte man hem

och vaknade för ca 2 timmar sen.

vet inte vad ja ska göra idag men men vi får väl se


måndag kommer bli så jävla jobbig dag.

mattenationella & spanska prov på samma timme :ooo

wiii ångest (Y)


men men ciao :)


Av Beah - 9 maj 2010 11:27

chacha, sitter o kollar runt på datan.

missar sannas konfirmationsavslutning, men hon får skylla sig själv för hon svara inte när jag ringde.

bowling kl 4-6 då!

imorn äre matte nationella..drygt.

men ja har inget mkt o säga mer, hare bra ciao ;)

Ovido - Quiz & Flashcards