beahledin

Alla inlägg under juni 2010

Av Beah - 17 juni 2010 19:29

fjärde dagen på jobbet idag var det.

jobbar bra, o det är verkligen jobbigt.

men pengar tjänar man så ska inte klaga så mkt :)

fan de ska spö regna imorn :/

har inte bloggat på 6 dagar , beklagar :p

har inte orkat haha!

åt på kebabcity på lunchen idag helt ensam men de funkade :)


En JÄVLIGT bra låt !

Sia - My love [soundtrack version from The Twilight Saga: Eclips]


lyssnar på den hela jävla tiden, väcker känslor (a´)

Är överdrivet glad faktiskt C: <3



det är 11 dagar kvar på mitt utegångsförbud (y)



 Det här ska jag köpa för mina sommarjobbs pengar :

  • Adidaskofta 700 kr
  • Icurl 800 kr
  • jeans shorts (letar fortfarande)
  •    parfym [Donna Karen New York Red Delicious ] elr va den heter.
  • 1500 kr till krogen
  • Kanske en mobil (a´)


 

Av Beah - 11 juni 2010 19:56

chacha

idag har man typ legat o halvsovit 3 timmar till kl 12 och mamma skrek på mig att ja skulle vakna, sen åt man mat o kolla på tv.

tråkigt finns inget annat o göra .

17 dagar kvar av mitt utegångsförbud.

orka -.-

sen har man skämt ut sig för en kille på skolan oxå.

andra ggn nu..


här är några bra låtar som jag rekommenderar!


  • Joshua Radin - I'd Rather Be With You
  • Travie McCoy ft Bruno Mars - Bollionaire
  • OneRepublic - All The Right Moves
  • The All-American Rejects - Dirty Little Secret
  • Trey Songz [ft Gucci Mane & Soulja Boy Tell 'Em] - LOL :-)
  • Lady Gaga - Fashion
Av Beah - 10 juni 2010 18:15

chacha

äntligen sommarlov.

tråkigt för har utegångsförbud 18 dagar till.

börjar jobba på måndag.

finns inge mer o säga.

mår inte särskilt bra nu.

vill ba försvinna men aja.

 

Jag älskar Jessica Gjersvold <3

Av Beah - 2 juni 2010 18:29

chacha !

idag har man varit i stan typ från 12.40 till 16.35 :)

sen har man packat till Växjö :)

åker imorn, alltså natten till fredag :)

imorn blire skolan, sen vet ja inte hur ja ska göra,

åker väl hem efter o hämtar min väska sen åker ja väl till sanna sen drar ja till själevad o sen drar ja till sanna igen o sen till stan vid 23.30 .

sen blire växjö ;)

men men nog om de, nu äre bilder här ;


idag :)



hahah askul dag

:)  sushi med syster ;)



    hahah fråga inte ens ;P

Ovido - Quiz & Flashcards