beahledin

Alla inlägg under april 2011

Av Beah - 28 april 2011 20:14

tjotjo.

imorse vakna man runt halv 10, gick o duscha fixa sig o åt frukost sen drog man t stan va me malin sen kom oliver o va me oss o sen kom joel o angelica o va me oss :)

Malin köpte likadana skor som jag köpte typ nån vecka sen ;p

sen har vi typ inte gjort så mkt typ ba suttit o snacka o sånt medans oliver höll på leka apa i stans gatulyktor (y)

drog till caffé é gelató elr vare heter , o köpte en glass me jordgubbs smak och tuttifrutti topping (Y)

har varit en ganska rolig dag faktiskt .

imorn ska jag och malin till stan igen och typ ta ut mina pengar ja får o pluppa runt :)

sen ska man sova över :)

blir roligt på lördag (y)

ciao :*

       

Av Beah - 20 april 2011 19:44

chacha

I helgen var jag med älskling.

På fredagen var vi med Sofia W innan hon skulle va me pojken sin så vi satt o kollade på kung pow och sen spelade vi lite band hero.

Sen på lördag tvättade vi teds bil ut och in, sen var vi med Jessica G och typ åkte t gideå o busade med folks moppar (6).

Och på söndagen så spelade jag och Ted guitar hero 5 :).

I måndags fick jag mina födelsedags pengar av Hanna och visst det var lite sent men glad blev man. Så jag drog med Malin till stan och shoppade loss lite :D

Köpte ett par nya skor på stadium för 199 :- sen köpte jag en parfym; Vanilla by Alyssa Ashley elr hur man stavar de , Sen köpte jag en assnygg bh på Cubus för 149:-

Och igår blev man av med praktiken dåva, askul, men men kan inte göra nåt åt'e.

Idag har jag varit på dansuppvisning i aulan , dom var duktiga (y)

sen gick man ner t cafét med Lars o snacka med dom o avslutade praktiken Yaay.

Imorn äre sista dagen i skolan känns as bra! sen äre lov !!!

Ska va med ted och sen får man va me Kaka och Malin :D

ciao



                 

Av Beah - 6 april 2011 19:59

hejhej

i måndags var jag med sanna och sov över hos henne. skit kul .

i går åkte jag och malin till jessica och färgade hennes hår lila , det blev snyggt.

Vi hade dans på idrotten idag så vi dansade foxtrott , bug och vals, inte så himla kul.

Gick på stan med sanna idag och sofia, så skulle vi fika på barista och självklart ville sofia att vi skulle ta med så vi kunde sitta ute ist, o vad händer då? Jo spiller kaffe på mina nya jeans när sofia klev upp och sen en stund senare råkar sanna knuffa till min vanilj latte o spiller ut mer på  marken . Då vare bara att gå in på toan och byta till mjukisar.

Sen kom ted och hämta mig runt fem och då åkte vi till hans farmor som fyller år idag och åt mat o tårta o sen skjutsa han hem mig.

Undrar om de blir nåt på fredag, de får vi se.

om 4 veckor gör jag min andra tatuering , och ska även färga håret blont igen.

har varit ett riktigt skönt väder idag så man funderar på att ta shorts imorn men kanske lite för tidigt för det än. imorn blir det iaf skinnjackan :)


mina gröna linser (y)


tatueringen för dom som inte sett den .

 


mina nya shorts



Jessica passar i lila hår :)

   

Malin, jessica g och jessica r på stan ;p


Ovido - Quiz & Flashcards