beahledin

Alla inlägg den 18 februari 2014

Av Beah - 18 februari 2014 13:47

Det finns en ny variant utav Sport Lunch chokladbar.

Den heter Sport Lunch Power Break 2.

Jag tror det är den bästa chokladbaren som finns !

Super god !!

Men den innehåller nötter, för er som är allergisk.

Ska alldeles strax ha Digitalt skapande sedan ska jag hem och slappa!

Ha en bra dag alla!   


 

Av Beah - 18 februari 2014 10:45

Dagen har knappt börjat , men vi har haft bild på morgonen

och jag hade ingenting att göra så jag satte mig ner och kluddade lite.

Det slutade med att jag faktiskt ritade något jag blir nöjd med.

Vi fick en ny uppgift på Foto 2 också, vi ska välja modeller själva, sminka dem och ta foton i studion.

Känns nervöst , men så fort jag planerat klart så ska det nog gå bra och vara roligt!

Hoppas på det iallafall ;)

Vi ska ha utställning på museet i april tror jag det var. Temat är Ögonblick.

Jag är typ redan klar med det jag tänkt göra, men det kan ju alltid ändras.

Sedan ska vi ha utsällning med foto 2 och den ska hålla till på Arenan,

men det finns inget bestämt datum än.


Dagens verk.



 

Sneak peek på en del av det jag ska ställa ut på museet.


Ovido - Quiz & Flashcards