beahledin

Alla inlägg under mars 2012

Av Beah - 25 mars 2012 19:01

tjenis penis.

idag har det varit nå så jävulskt skönt väder ute varmt som fan.

åkte in till stan och va där ett tag medans föräldrarna va på kvantum.

träffade min söta martin och emelinda, satt vid arken trappan och stekte som faen

sen va inte mamma o pappa klar me att handla när ja trodde dom va de utan då skulle  vi på coop forum och coop konsum i domsjö och slutligen ica supermarket i bjästa. kom hem för ca en kvart 20 min sen och vi kom till stan halv 4 . tog sin tid det.

nu sitter man och väntar på Mozarella pizza :D gottgott

ska gå strax o packa det sista för imorn bär det av till stockholm tjohoo :)


     


!

Av Beah - 23 mars 2012 15:19

tjo.

idag har jag lyckats sova i skolan på lektionerna haha!

i måndags impulsfärgade jag håret förresten :)

ikväll ska man vara med folk och sen sova borta hos martin (:

snart blire Stockholm ASNICE, längtar som fan ! :D

       

Av Beah - 8 mars 2012 20:28

gosh !

har inte mkt att skriva som ni kanske märker . = extremt tråkig blogg.

snabb catchingup då ; har vart på fest i fredags, igår och ska på fest på lördag.

har varit med martin :)

har träffat jessica o åkt runt i gideå osv.

vart med trevligt folk

fått en asdyr mobilräkning.

ska till tandläkaren på fredag den 16e ...

tjohej, jag är faktiskt en glad chey ;) and here's my proof ;


     

Ovido - Quiz & Flashcards