beahledin

Alla inlägg under december 2011

Av Beah - 31 december 2011 21:27

blivit hackad på fb

folk har ju fan inge liv. hate all of u

Av Beah - 30 december 2011 15:36

sitter hemma och har jätte tråkigt.

har varit på konsum och köpte cigg och dricka.

ska kanske till sanna idag tills imorn får se va mamma o pappa säger.

ne man kanske ska ta o fråga dom om dom kan skjutsa och sen fixa mig snabbis ba o äta nåt.


Dagens låt : Adele - someone like you.


 


Be yourself and don't try to be somebody else.

Av Beah - 29 december 2011 21:27

Fråga vad som helst ( olämpliga frågor besvaras ej)

 

Av Beah - 29 december 2011 18:38

 

life is like a game in Saw
You have to play it right
to make it out alive

Av Beah - 28 december 2011 19:41

tjoooo

kom hem idag öppnade paket jag fick av syster josefin och i dom två små paketen var det as snygga halsband ! :D

yay happy me :)


aja bilder på dom , sen ska ja ut o röka och sen se på nån film tro ja :) ciao <3


   








 

you make me see the beauty in life. <3

Av Beah - 22 december 2011 22:00

ska man färga mörkbrunt snart?

e så less på att ha ljusbrunt , skit fult!!


    


uscha på de där ovan .

love på de här nedan :)

 

Av Beah - 21 december 2011 23:45

vill ha den här absolut sötaste varelsen som finns :D

give me ;o

de e en av världens minsta apor :)

 

Av Beah - 20 december 2011 19:48

Jag orkar inte skriva nå mer sanningar för e svårt o komma på vad man ska skriva

men ni får fråga mig om ni vill veta nånting om mig, min familj eller vad du vill.


ska ut en sväng o röka , har as tråkigt -.-


ciao


       

Ovido - Quiz & Flashcards