beahledin

Alla inlägg under december 2010

Av Beah - 24 december 2010 19:45

tjo

idag har man ätit julmat kollat på kalle och kan du vissla johanna , lockat håret, tagit lite kort och öppnat julklappar, väntar på att ted ska komma o hämta mig ;p

fick slå in en julklapp t han oxå (; från mamma o pappa xD

aja här e lite bilder ;)

ciao


 




        


provade nya grafitti nagelacket så här blev det för mig ;P inte så fint , asso visst det är fint men inte så ändå , ja faila lite :p

Av Beah - 17 december 2010 09:11

tjofan!

igår hade jag en lektion och slutade kvart i ett typ :)

gick på stan med malin sen kom sanna och vi gick på big street och kollade våra piercingar. va kul när ja kom hem, ba bråka om massa skit o ja blir så jävla less på allt . vet att ja inte e världens bästa på gå i skolan men fan va ja kommer hata mig om ja tappar mitt studiebidrag :o men men det får bli som det blir o det ser vi sen :p

ikv blire as nice! och imorn med fast mer mys då (:

ciao :)

  


HAHAHAH JA BJU PÅ DEN :)

Av Beah - 13 december 2010 09:58

sho, idag har man kollat på lucia i skolan, en tjej svimma , men de händer varje år typ. synd ändå.

Jag var hos sanna igår och först åt vi pizza typ och ted va med o sen kolla vi på nightmare on elm street, den va cp  men ändå bra ;p

sen efter filmen åkte ted o sen kom alexandra och då gjorde jag och sanna piercing i naveln , asnice även fast det gjorde ganska ont :)


  

Av Beah - 8 december 2010 08:45

godmorgon sverige!

har sovmorgon till kl 10, och ändå kom jag till skolan kl7.40

igår hade jag inga lektioner förutom spanska men ja visste ju inte om de , va med sofia på stan efter hon slutade vid två, hon köpte julklappar o sen fikade vi på blåbär, jag tog kladdkaka och hon tog daimtårta :)

sen for vi hem till henne spela guitar hero och sen åt vi sen skulle jag med bussen men jag missade två st i rad , som tur är så va mamma och pappa i själevad på väg hem så dom plocka upp  mig i skärpe backen .

kom hem kollade på 50 first dates sen sov jag o sen vakna man idag  och var ganska pigg fastän jag gick och ´la mig kl 23.

idag ska man inte göra så mkt.

har kommit på hur jag ska spara mina pengar till allting , och det funkar precis :)

vill färga håret brunt eller svart , men blir inte på ett jävligt bra tag om typ 3 månader kanske 4 :p

  

Av Beah - 7 december 2010 10:50

tju :)

ville bara säga att ja älskar min tröja :)

sitter o väntar på sofia , vi ska gå o äta om 20 min ungefär.

men men, igår gjorde ja inte mkt :p  åkte hem direkt efter skolan o kolla på family guy på datorn, sett alla avsnitt innan , men ja hitta ett som jag inte sett :)

pappa skjutsa mig in t bjästa imorse och sen åkte ja me umeå bussen in t stan , som sagt har bara en lektion idag :p

aja ciao


     

Ovido - Quiz & Flashcards