beahledin

Alla inlägg under februari 2012

Av Beah - 20 februari 2012 13:11

tjotjo här kommer vackra bilder, ciao


                                               

Av Beah - 13 februari 2012 12:43

tjo allihop, förlåt för att ja inte uppdaterat nåt på länge .

men iaf så var jag hos axel på fredag och vi såg på seed of chucky .

sen i lördags var jag på fest hos jessica för mig, fick världens bästa present!

Magda och Linnea kom hit ända från stockholm . Ni skulle sett asso blev fett chockad och jätteglad.

Hade trevligt med vin och sprit osv trevligt folk, även om det var lite knas så var det kul.

igår fick jag en kissemisse av jessica som heter Neah.

jätte gullig och mysig, sen åkte magda o linnea hem igen :( blev ledsen :(

senare gick jag axel, magnus, jessica och sanna till La guna för att äta men det var stängt så vi gick till Marco Polo istället . gott vare!

sen for jag och axel hem till mig med missen, umgicks med missen och städade mitt rum.

for hem till axel sen och åt mat, sen duscha vi och sen kolla vi på Shark Night 3D.

Idag så åkte ja me axel me bussen fast jag klev av vid mig för hade ont i magen och så.

kom hem och neah kom och sov med mig i sängen :)

myspys. nu kollar jag på ett american dad avsnitt , sen blire mat :)

juste ska till uppsala i veckan , tjuhuu, wedding coming up :)


         

 


Hoppas alla hare bra ! ciao ;)

Ovido - Quiz & Flashcards