beahledin

Alla inlägg under oktober 2011

Av Beah - 31 oktober 2011 12:54

tjotjena hallå!

haft en riktigt mysig helg :)

i lördags va vi hos mig jag och axel och hade fått chips o godis och dricka av pappa.

vi såg på The hit list, Paul och Stone and Ed.

Paul va asbra! hoho

igår såg vi på Harold and Kumar escape from Guantanamo Bay.

den va också as bra.

jag är ganska nervös, imorn äre :o

skit nervös att det inte blir som jag vill och att jag ska bli missnöjd.

men vi ser väl först på skissen ären inte bra så blire inget av ;o

ajja vi ska kanske gå till konsum , men axel pallar inte fast det är väldigt nödvändligt :p

nu ska ja inte skriva mer , höres senare! ciao ;)


     

gamla bilder från somras (såhär favorit i repris nivet ;)  )

Av Beah - 25 oktober 2011 20:06

drack nyss te o prövade en ny smak , svag cocosnöt :)

de va gott :)

imorn äre bad kl 8.10 - dryyygt men men


         

Av Beah - 24 oktober 2011 18:52

                                                                                                                         

Av Beah - 23 oktober 2011 21:40

tjofan

helgen har vart nice även om  man e sjuk, haft de riktigt kul o mysigt hos axel <3

imorn äre bokcafé med klassen på engelska lektionen på UH, sen efter skolan ska man gå till zids o kolla på skisserna om jag far till skolan dvs , tror jag gör det men e fett osäker för har nåt jävla tryck i bröstkorgen :/

aja , längtar till den 1a o hoppas ja hinner bli frisk innan dess :O!

btw försökte lägga upp videos på youtube men odm v aså långa o de skulle ta över 4 h o lägga upp , men aja


bilder från helgen ;)

               

Av Beah - 22 oktober 2011 18:20

tjoo

igår va man hos axel o va med per axel o denice, det va ganska kul :)

lägger ut bilder och video sen när jag kommer hem,då blire två videos från igår och en video från förr förra helgen eller när det va ;p

idag har vi sett på en absolut sjukt störd film , vi såg på the last exorcism.

den är typ filmad live eller nåt och e typ riktig eller vafan vet jag men tror det. den är sjuk..

just nu sitter vi ba o drygar oss o ja rök en cigg medans jag skriver :) höhö

men aja bilder när ja kommer hem ciao


 

<3!

Av Beah - 19 oktober 2011 18:43

hejhej, jag har vart hos mig med axel i typ en timme åt chokladbollar o drack lite cola :;) sen fotade vi lite ;)

ska dra t zids på freda o kolla om skisserna e klar annars blire på måndag man dra dit o kolla ;)


       


o så har man blivit förkyld ont  i halsen o snuva -.-

jippi yay :D , not funny at all...

ajja o idrott imorn -.- lär INTE va med -.-


ciao !

Av Beah - 18 oktober 2011 23:02

  me at bruksvägen , yepyep that's right.. har as tråkigt. tjolahopptjolahej, ska gå o lägga mig snart i sängen o läsa D:

Av Beah - 18 oktober 2011 22:09

hejhej, sitter här och har ätit två failade chokladbollar jag gjorde och druckit ett glas cocacola :)

jag har kollat igenom gamla bilder och typ kollat runt bara på internet.

finns inte så mkt o göra när det regnar.

får uppdatera lite hur de går på bilden&textilen och vad jag gjort osv, men de gör ja senare ;p

jag längtar tillbaka till tenerife, fan va skönt det va där , varmt o roligt.

can't wait to come back ! saknar josse och alla och allt kul. hade en fett skön sommar även om man blev rånad och missa flyget och sjösjuk på en båt i 2 h ;p

men ska nog gå ut en liten promenad snart igen kvälls promenix ;p

sen ska jag ligga i sängen o läsa , för ska läsa ut två böcker innan fredag -.-

på fredag har jag prov i historia ;o och sen ska vi va på UH och redovisa engelska boken -.-



de här va dagens outfit, ( BaraFörAtt)

   


It feels like the atmosphere has changed

Like the protection you felt you had whenever you needed it no longer excist

Like there's no one that can help you when you're falling

Like nobody cares if you die or loose your mind.

People have become so selfish

The only thing that matters is that they feel good and have this and that.

Where is the compassion?

I'm really happy that not all ppl r like that,

there r some ppl i know, that actually don't care so much about themselves.

You're always there when i need it the most,

you help me up when i have fallen

you make me feel better when i feel like shit.

I love you guys , you mean the world 2 me <3


 

Ovido - Quiz & Flashcards