beahledin

Alla inlägg den 26 februari 2014

Av Beah - 26 februari 2014 21:05

Igår beställde jag min studenklänning från Nelly.com
Jag beställde en klänning från Leighton Meesters kollektion.
Men det stod att klänningen var liten i storleken så man bör gå upp i storlek. Men den största storleken var S , vilket jag har normalt. Och idag när jag kolla fanns det bara XXS kvar. Dom ryker snabbt dom där :)
Jag ska testa den när jag får den och håller tummarna på att den passar , annars måste jag skicka tillbaks den :/

Av Beah - 26 februari 2014 13:13

Igår köpte jag en gubbe till skylanders. Nu ska jag testa den och se hur den funkar som :) hoppas den är bra iaf :)
Vaknade imorse och hade missat bussen så hann inte med till Umeå som vi skulle åkt till med skolan. Men men har ätit frukost men de fanns inget mjukt bröd hemma så de fick bli knäckebröd och te :)
Snart är det sportlov ! Så jävla skönt :D

Ovido - Quiz & Flashcards