beahledin

Alla inlägg under september 2010

Av Beah - 27 september 2010 11:17

 


chacha

i helgen var jag med älskling. vi kollade på film , bakade kladdkaka och for runt en sväng till varvsberget :)

det var kul.

idag har jag haft matte och sen har jag suttit och jobbat med svenskan och engelskan, svenskan ska vara inlämnad idag så jag måste jobba lite nu:p

provet i fredags i kemi gick utmärkt!

Är glad att jag kunde allting fast jag inte fattade så mkt när jag pluggade.

nästa onsdag har jag matte prov på första kapitlet och jag tror det kommer gå bra :)

och nu på onsdag har vi skolfoto, måste köpa en ny foundation och en tröja.

om jag inte köper de innan onsdag köper jag väl det på fredag istället.

lördag tror jag att jag ska vara med sanna :)


nu ska jag inte skriva så mkt mer, ha det bra , ciao;)

Av Beah - 16 september 2010 14:35

 

Frågestund på bloggen idag fram till kl 21.00

(:

Av Beah - 15 september 2010 13:10

chacha

den här veckan har ja varit hemma har inte mått så bra, men imorn ska jag gå till skolan.

igår bestämde vi oss att skaffa en hund och vi hittade en bra hund :)

Det är en Cavalier King Charles Spaniel , dom har två kvar och vi har kontaktat dom att vi vill ha hanen.

Hanen heter Doni och är 11 veckor gammal,  han är jätte söt (:

Jag ska åka in till stan idag och hämta läxor och sen ska jag åka till gullänget och träffa älskling lite sen dra på zoohörnan och snacka med dom.

jag längtar tills på lördag :D då ska ja va me älskling (A)  

Doni , han är så sööt (a) <3 

Ovido - Quiz & Flashcards