beahledin

Alla inlägg under maj 2011

Av Beah - 29 maj 2011 20:38

tjofan va på alnöholmen me massa folk o älskling igår :) sov i tält o dricka !

tack alla för kvällen :)

                                               


Av Beah - 25 maj 2011 21:03

tjo fan!

har varit ledig idag så sov till typ 11 gjorde illa armbågen på en sax, åt lunch o for till malin o va där ett tag o chilla :)

sen har jag kollat på American Dad (a)

och sen hade jag tråkigt så sminka mig lite ovanligt o blev ganska snyggt tycker jag :)

sen har man fått sitt european heath insurance card oxå :)

ajja cyaa !


       ciao ;*

Av Beah - 24 maj 2011 20:43

Av Beah - 24 maj 2011 20:11

tjofan!

har varit i skolan o inte gjort så mkt .

sen åkte man till malin o chilla o åt nudlar :)

igår var ja hos sanna o sen for vi t ku btw o vi hade lite kul i lekparken vid henne för vi fick inte igång vattenpipan för det blåste -.-

aja Fredag blire Alnöholmen med Angelica, Joel , Malin o massa massa annat folk , blir nice somfan!

Sen på lördag och söndag är jag med ted :)


har typ blivit beroende av energidryck ;o inte bra inte bra ;)

ajja bilder kommer nu

  

 


  Njuter av en Power king white cola och lite pringles just nu :)


   cyaaa l8er alig8er :D

Av Beah - 22 maj 2011 22:45

hello.

well i havn't had the best weekend, i've hurt myself a nmber of times and sometimes ted hurt me by accident

right now i'm lying in my bed and watching American Dad episodes, quite fun until putlocket doesn't answer...

this is just a short text , better update next time !

Promise (A) cyaa


  i'll post more pics l8er ;)

Av Beah - 17 maj 2011 20:34

tjotjo

idag har man varit hemma för man blev illamående inatt..

iaf har börjat packa lite :)

åker till stockholm antagligen den 2a eller 3e juni , och då blire gå på krogen me Magda och eventuellt Joni :)

ska bli skönt o träffa dom , det va länge sen .

inte länge kvar nu tills man ska ta taxin från mormor till T-cen och ta arlanda expressen till flyget :o man kan nog inte va mer förväntansfull och nervös än mig just nu :p

Sola , bada , äta gott, umgås med systern min , dricka nån drink och jobba :) Blir nice det !

 

  ciao :*



Av Beah - 11 maj 2011 19:33

tjotjo.

hade en as nice idrottslektion, nivet ju vi skulle springa idag , men istället satte jag, malin och kaka oss vid renens och ja gick o köpte öl o så satt vi där o drack öl o rökte :)

sen hade vi datakunskap o nu har jag höjt mitt betyg till VG och kanske jag t.o.m får MVG :)

efter lektionen gick jag o malin o mötte angelica och vi typ pluppa runt som miffon på stan medans angelica vänta på hennes pengar skulle komma in på kontot, sen drog vi ner till max och åt , fast för mig blev de ba stor strips o dip :D

ska plugga på historian typ snart , efter ett simpsons avsnitt (a´)

ajjt , bilder fan!

ciao


  Malin och Kaka e blyga A'are :)


    steeek steeek

 

Ovido - Quiz & Flashcards