beahledin

Alla inlägg den 19 februari 2014

Av Beah - 19 februari 2014 19:00

Idag har jag testat O.P.I nagellacket jag beställde ifrån Members.com

Jag är supernöjd !

Det här nagellacket heter The Impossible och är ett liquid sand lack ifrån O.P.I

Super snyggt och enkelt att måla på, torkar snabbt med :)

Fick betala 108 kr för det här lacket , inkl frakt och fakturaavg.

Billigt är bra ;)

Sitter just nu och ska äta gravad lax . tjingeling


 

När jag fixar mina naglar använder jag nail polish remover från Yves Rocher.


   

Mustache ringen har jag köpt på Gina Tricot ! Älskar den ringen   


Och så tänkte jag bara dela med mig lite utav Victorias Secret Bodymists.

Just nu har Attityd en tävling där man kan vinna valfri Bodymist från VS.

Själv har jag dessa skönheter hemma!

 

1. Fick den här av malin när jag fyllde år.

2. Köpt på Salongen för dig

3. Köpt på Fyndiq


Fyndiq har massor med olika saker till bra priser , nästan allt du kan tänka dig.

Klicka HÄR för att gå in och fynda !

Ovido - Quiz & Flashcards