beahledin

Alla inlägg under juli 2011

Av Beah - 30 juli 2011 22:41

chacha

sa jag har fatt min biljett hem och de e den 17e augusti jag aker hem.

sen har pappa salt mina fina sota kaniner, han fick salja sotnos men INTE NASSE !

saknar honom som fan , men nu kanske vi ska kopa tva ragdoll kissekatter :)


aja ciao ;) slutar btw jobbet pa mandag!


   

Av Beah - 14 juli 2011 20:40

tjofan!

igar fick jag antligen min lon och nu jobbar ja ihjal mig pa jobbet ( inte just nu men asso varje dag ).

jag e fan helt slut nar jag kommer hem fran  jobbet, aven fast det gar bra att jobba :p

men men langtar tills jag ska hem, nu ska jag kolla pa flygbiljett hem !

kram kram

ciao ;)

 

Ses snart Sverige! och OVIK ! :p

Av Beah - 12 juli 2011 21:24

okej nu vill jag hem :p

har varit har for lange nu , blir galen av tanken att de ar 34 dagar kvar..

ne ska nog aka hem tidigare om jag far min lon snart :P den e lite sen som ni vet :`p

saknar mig sjalv...kanns som jag inte ar mig sjalv nu nar jag e har.

jag gar upp till jobbet jobbar 8 h , kommer hem , kollar pa tv , gar t internet cafe och sen kollar ja pa tv igen sen sover jag o sa ar de varje dag.

saknar hur de ar i sverige , dar de e som vanligt och jag vill vara mig sjalv.

saknar inte bara mig sjalv , saknar min alskling som fan :/

och alla kompisar och mitt rum (A)

ska fan kyssa graset nar ja kommer tbx :p

snalla kan inte nagon bara komma och hamta mig ?


aja..


dagens latar ; Akon - saddest day , Taio Cruz & ke$ha - dirty picture


ciao  ;*


  Gammbild o jag gillart!!

Av Beah - 11 juli 2011 17:26

chacha ,

har borjat jobba i butiken bara , och de e ganska skont , fast jag slutar jobba da josefin borjar jobba o har typ bara tid att vara me mig sjalv .

aja , 35 dagar kvar sen kommer jag tillbaka !

JAG LANGTAR SOM FAN!


saknar alla !


har inte sa mkt o saga har, men ni far lasa pa min fb ist ;p

ciao , hare bra!

Ovido - Quiz & Flashcards