beahledin

Alla inlägg den 28 februari 2014

Av Beah - 28 februari 2014 21:18

Har nyss sett på senaste avsnittet av Supernatural. Senare ska jag se på pretty little liars, men nu ska jag spela lite skylanders :)
Köpte lite nya saker på Ica inför lovet.
Köpte special K cracker crisps. Det är som chips men smakar mer som typ ris , dom var inte så goda som jag trodde men dom innehåller 60 % mindre fett så det är ju bra :)
Köpte även french Fries från olw , ska bli intressant att testa det sen :)
Har även köpt massa annat som donuts, muffins , brownies , godis osv :) mumsigt lov ;)

Av Beah - 28 februari 2014 18:20

Idag har jag haft redovisning på naturkunskapen. Det gick väl bra , var lite nervös så vissa ord blev cp när de kom ut. Men men , köpt två nya gubbar till skylanders idag :)
Och idag är det äntligen lov ! :D
Skönt , jag ska typ bara ta det lugnt :)

Ovido - Quiz & Flashcards