beahledin

Alla inlägg under februari 2010

Av Beah - 28 februari 2010 18:26

chachaaa

va på stan igår träffa folk

och sen åt jag o sanna på kebab city

sen drog vi ner t hockeyn.

träffa alex , kajsa o stefan där.

va nice som faaan ! 10 - 3 till  modo ;)

så jävla glad att jag inte missade den matchen.

träffa hemin, filip o oliver där oxå ;p

sen när vi kom hem kolla jag på tv på "sleepers" och smsa ;)

medans sanna va i datan -.-

men jag blev sjukt trött ; somna 23.49 ca.

vakna sen kl 11 nåt.

sen kolla vi på en film minns inte va den hette men den va hemsk :/

sen va vi ute och skotta

sen gick vi in o drack varm oboy med mackor .

sen kom mina föräldrar o hämta mig  , sen hälsa vi på hos farmor.


okej så här ser veckan ut ;


måndag ; vara i stan träffa folk.


tisdag ; skolan bara, kanske träffa sanna , hon åker ju på ons.


onsdag; ingen aning.


torsdag, packa.


fredag ; åka med bussen 08.10 mot stockholm, kommer fram 15.20,

träffa magda åka t henne sen dra t bio :)


lördag; dra t stan och klippa mig kanske magda oxå :)

kanske träffa någon annan oxå :)


söndag; åka till mormor . sova där.

sen får vi se vad som händer resten av tiden i stockholm <3


 

    

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards