beahledin

Direktlänk till inlägg 27 februari 2014

Fräsch hy + GB Glace

Av Beah - 27 februari 2014 19:11

Sitter och lyssnar på skön musik och tar det lugnt.
Jag har målat naglarna och plockat ögonbrynen och snart blir det att rensa porerna.
Jag kör på en liten skönhetskväll ;)
Ibland måste man liksom :)
Sen ska jag äta bueno och se på någonting:)

Såg tidigare att dom har avslöjat en del nya glassar som ska komma i år från GB Glace. Det är väldigt intressanta smaker, men en del ska jag iaf testa :)

En ny version av 88an för att fira att glassen funnits i 50 år så blir smaken vanilj och jordgubb inuti men samma överdrag som på originalet :)

Calippo Bubbelgum är en isglass med en ny smak av fruktig bubbelgum :)

En ny smak från Cornetto.
Cheesecake och jordgubbssmak och hallonsås i mitten , den har även muffinsbitar på toppen :)

Cornetto King Cone är den största glassen i Sverige.
Den är 100 ml större än TipTop ?

Panda lakrits är lakritsgräddglass med lakritssås med ett tjockt lager lakrits överdrag. :)

Len vaniljgräddglass med vanilj av bästa Bourbon kvalitet. Köper du den här glassen går 50 öre till rädda barnen som ska anordna ett läger för barn i åldrarna 13-15 år. :)

Winner Taco glass ! Det här är en glass med smak av grädde , ringlande kolasås i en krispig våffla med överdrag av mjölkchoklad & jordnötter :) den ska jag definitivt smaka :)

X-pop är en isglass med en spännande smakkombination av cola, jordgubb, fruktbubbelgum och citronlime, överdrag med fruktbubbelgumssmak och godis som poppar i munnen när du äter den.
Lät riktigt spännande :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Beah - 8 maj 2014 19:04


Jag har flyttat bloggen till Nattstad nu. Fortsätt att följ min blog där :   http://nattstad.se/beahledin     ...

Av Beah - 6 maj 2014 18:50

Idag har varit en bra och rolig dag. Först blir vi intervjuad av ÖA om våran utställning och sedan for jag , Sanna och Jessica iväg och fotades i studio. Det var super kul :) Bilder kommer senare :) Sedan åt vi kycklingtallrik på kebab torget o...

Av Beah - 4 maj 2014 22:32

Igår hade vi vårat vernissage på museet och det kom faktiskt riktigt mycket folk. :) Gick och skulle köpa lunch på stan och stannade förbi H&M där jag såg att dom hade baby lips , så jag köpte mig en sån ;) Sen så blev det lite krångligt när jag s...

Av Beah - 30 april 2014 23:22


Hejsan ! Idag har jag haft samhällsprov och det gick åt helvete. Sen skippade jag lunchen och for iväg och handlade till vernissaget med min grupp som har hand om tilltugg till vernissaget vi har på museet på lördag. Sedan for jag hem och åt ma...

Av Beah - 29 april 2014 18:22

Har fått hem min klänning och cosmetic organizer från Nelly.com idag. Och klänningen passar utmärkt :) Sen har jag även köpt två linnen på Gina Tricot , supersnygga ;) Perfekt då det snart är sommar :) Klänningen heter Flare Dress av John Zac...

Ovido - Quiz & Flashcards