beahledin

Alla inlägg under mars 2010

Av Beah - 4 mars 2010 09:17

chachaa alla

igår va ja på stan, sen i domsjö och sen i stan igen.

sen åkte jag och pappa till gullänget ochåt kebabrulle ;)

sen va jag på pappas föredrag på kpmg.

sen åkte vi och handla sen åkte vi hem.

sen va ja inne lite i datan och typ

idag har jag åkt till skolan, ska ha spanska, sen drar man till holmen igen och ska lämna mitt cv till restaurang kajen.

idag äre visst pannkakor t lunch! ;D

cya ;)


Av Beah - 2 mars 2010 17:18

chacha, missa typ spanskan och resten ;p = 3 lektioner ;P

va lite på stan, åkte t domsjö, pappa kom o hämta mig, åkte hem.

va hos kaninerna ;)

nu ska skriva klart mitt cv

för typ imorn ska jag gå till restaurang kajen med mitt cv.

 

Av Beah - 2 mars 2010 09:25

chacha,

igår i skolan så snacka vi med lars. ehh..jaa de blev lite bättre stämning men ändå -.-

igår va jag på stan, sen åkte man till domsjö och sen drog man till stan igen och gick in på olearys med nåra och kolla på hockeyn, sen drog jag  in på uh helt själv och vänta på bussen , näre va 5 min kvar köpte jag en chokladboll :)

mums, sen när ja kom hem åt ja frukt ;p

idag vakna jag segt, kom sent till matten, men hann göra 2 tal ;)

nu ska vi ha datakunskap 9.40

och sen kl 10.30 har jag spanska

sen 11.20 har jag lunch.

sen får vi se ;p


ska träffa sanna idag, imorn åker hon till stockholm.


OOOOOH :D det är tre dagar kvar tills jag åker :) ! NICE;)


hare bra ;p  

Ovido - Quiz & Flashcards