beahledin

Alla inlägg den 4 mars 2010

Av Beah - 4 mars 2010 18:02

chacha,

va på stan lite, och jag skötte mig utomordentligt bra på spanskan, (y)

jobbade flitigt.

sen drog man på stan o sen till domsjö och ja fixade gratis sms utan att fylla på pengar, men sen va ja ändå tvungen att fylla på.

aja

IMON ÅKER JAG FÖR FAAAN!

sjuukt nice ;)

okej men min plan för dagen imorn;

06.30 - stiga upp och fixa klart allt.

07.20 - åka till stan och vänta på bussen.

08.10 - åka med bussen till sth.

15.20 - framme i sth, åka till hallunda träffa några. sen dra till magda och på kvällen ska vi på bio ;)


jag blev faster igen ,inatt kl 02 ungefär .<3


ciao ;)

   


Av Beah - 4 mars 2010 09:17

chachaa alla

igår va ja på stan, sen i domsjö och sen i stan igen.

sen åkte jag och pappa till gullänget ochåt kebabrulle ;)

sen va jag på pappas föredrag på kpmg.

sen åkte vi och handla sen åkte vi hem.

sen va ja inne lite i datan och typ

idag har jag åkt till skolan, ska ha spanska, sen drar man till holmen igen och ska lämna mitt cv till restaurang kajen.

idag äre visst pannkakor t lunch! ;D

cya ;)


Ovido - Quiz & Flashcards