beahledin

Alla inlägg den 26 mars 2010

Av Beah - 26 mars 2010 09:15

chachaaa

igår var jag på stan med edgar och jonas sen åkte man till sanna och va där till 20.36 sen åkte man till stan och kom in ca 21, fick vänta 45 min till min buss kom.

lyssna på musik i bussen och sen höll man på somna , kom hem halv 11.

gick t mitt rum , la mig i sängen, smsa och sen sov.


idag vakna man 6, sov en timme till, pappa kom in o väckte mig o sen åkte man bussen vid 8. åkte med åsa :)

satt o snacka.

kom t lektionen o dom satt o spela kort och kolla på film.


idag ska jag sova hos sanna.

kvällen blir nujs (y)


vill bara skriva av mig lite.

jag tycker verkligen att hela den här grejen med dennis är helt konstig.

vet inte vad man ska tro.

för det första så snackar hon olika saker till alla , vissa säger oxå att hon ville vara tsm me honom men inte han ochdå ville hon hämnas på honom så hon anmälde honom för våldtäckt.

och sen så blev man förvirrad när han erkände . eftersom att han ändrade sin historia två veckor efter.

jag tycker synd om dennis mer än vad jag tycker om tjejerna.

visst tkr jag synd om dom oxå, men på nåt sätt äre mer synd om dennis.

Man kan inte tro att han skulle göra något sånt.

Han verkar ju vara en sån snäll person.

Eftersom man känner hans bror så tror man att dom borde vara lika snälla.

Hans erkännande var väldigt förvirrande men det övertygar mig inte att han har gjort det.

och på skolavslutningen i bjästa förra året så gav han ju blommor till alla i hans klass.

DET tycker jag var en fin sak att göra. och man kan inte tro att han skulle ha våldtagit två tjejer för han verkar inte vara den personen som gör såna saker.

Mamma säger att han erkände och att då är han skyldig blabla o hon tycker synd om tjejen o sånt.

men som sagt jag har sagt vad jag tycker nu och vet att det är flera som tycker likadant.

har hört att han frias snart, tror jag.

hoppas det är sant !



aja, nu ska vi dra t lektionen och vi ses sen , ciao ;)

Ovido - Quiz & Flashcards