beahledin

Alla inlägg den 25 mars 2010

Av Beah - 25 mars 2010 11:32

chachaa, idag äre våffeldagen.

vill ha våfflor men vi har inget våffeljärn hemma :(

idag har jag haft spanska redovisning, det gick bättre än förväntat..men kunde varit bättre.

sen åt vi pannkakor och nu är vi vid datorn.

vi ska ha matte kl 12. och efter det har jag mentorssamtal med johan.

juste igår var jag och lämnade mitt cv till restaurang kajen.

det gick bara fin fint :)

ska bli kallad till en intervju senare framåt.

har kompisförbud på dagarna...får bara vara med kompisar på helger..

fail -.-

aja stockholm antingen på påsklovet eller i april ;)

bara 5 dagar kvar av skolan tills påsklov (+lör o söndag)


imorn bliir nuuujs (y) hoppas jag

lördag ska man besöka Mikael Elias Teoretiska Gymnasium ;p


aja ciao ;)


Ovido - Quiz & Flashcards