beahledin

Alla inlägg den 15 mars 2010

Av Beah - 15 mars 2010 13:01

chacha här är sammanfattningen av vistelsen i sth.


fredag 5 mars;

åkte till sth, va me sanna lite, åkte till magda.

åkte till hallunda, träffa adrian conde.

åkte t heron för o se på bio me magda, men de va stängt typ så vi åkte till rigoletto och kollade på farsan kl 23.15, den sluta 01.30 typ vi kom hem  02.


lördag 6 mars;

vi fixa oss extremt länge, tog kort o allt, sen åkte vi till blåsut t naima.

hade typ lite fest där. chill asso.

vattenpipa , musik, skräckfilm (ja somna t den) sen sov vi där.


söndag 7 mars;

åkte hem t magda igen och sen åkte ja till mormor.

den dagen fick jag hostan.


måndag 8 mars;

fick ta host medicin på morgonen , fixa mig och sen åkte jag o magda till skanstull runt 3-4, klippte oss och blev klar ca kl 5. sen drog ja mot skärholmen och träffade bruno. de va kul :)


tisdag 9 mars;

har för mig att ja träffade bruno och adrian conde.


onsdag 10 mars;

minns inte riktigt va ja gjorde den dagen, tror jag träffade mauri ca 15 min, sen träffa ja adrian halvtimme kanske, kolla på tv, sen när ja skulle åka t skarpnäck träffa ja bruno 5 min :)

åkte t magda, åt tårta för linnea fyllde 15 år. (y)

hon fick en kondom av mig ;D

haha vi drack cider.


torsdag 11 mars;

stannade hemma hela dagen, duscha, kolla på tv.


fredag 12 mars;

gick ut och träffa magda och nicole och jenni, vi fika på Le Café.

vinka till gubbar genom fönstret hahaha <3

köpte cider och åkte runt hit o dit.

sen åkte ja hem t mormor.


lördag 13 mars;

stannade hemma hela dagen. sov, och sånt.


söndag 14 mars;

åkte hem mot övik, kom hem iiiiiskallt inne o ja fryser :(


måndag 15 mars;

sov, vakna, duscha, datan..jao kanske ska till vårdcentralen/doktorn idag oxå!



bilder kommer fan sen glömde min kamera i bilen o pappa e i stan nu.



ciao.

Ovido - Quiz & Flashcards