beahledin

Alla inlägg den 30 mars 2010

Av Beah - 30 mars 2010 09:50

chachaa

nu äre så att jag ska börja prata med kurator...

för då kanske det blir lite bättre.

ska gå dit kl 10, jag sitter på datakunskapen just nu så :p

igår var ja o simma, simmade 10 längder ryggsim och krampade i 12  min.

sjukt drygt...men men fick bara lite ont i nacken.

sen va man på stan lite.

åkte till kvantum och handla.

åkte till sanna lämna hennes badkläder och hämta mina kläder.

åkte me bussen till stan igen och sen vänta  jag 40 min på min buss,

kom till bjästa ca kl 8.

gick från bjästa till köpmanholmen hem på ca 1 timme.

kom hem och mådde skit, pappa trösta mig o allting , han kom me godis men ville inte ha...va för ledsen.

aja, har engelska sen efter lunch, hatar kristoffer han e dryg (eng-lärare)



vill bara säga att mina kaniner är sötast!

älskar nasse och kiwi <3

 

Ovido - Quiz & Flashcards