beahledin

Alla inlägg den 31 mars 2014

Av Beah - 31 mars 2014 21:41

Var på stan med Malin och då passade jag på att köpa en ny bh.

Sen har jag beställt ny storlek av Diamond Heel, eftersom mina 37or var för små så skrev jag mail till Nelly och sa som det var och de gjorde en produktbevakning åt mig och redan idag kom det in ett par i storlek 38 :D

Så skönt :)

Jag har suttit hela kvällen och redigerat bilder och gjort en prezi presentation tills redovisningen imorgon. Äntligen ska jag sätta mig ner och äta min Cronut.

     

Av Beah - 31 mars 2014 17:30

Ja , nu är jag alldeles strax klar med min askkopp. Den ska bara förbrännas och sen ska den glaseras och brännas en gång till , sen är den färdig.

Av Beah - 31 mars 2014 13:07

I fredags fotograferade jag Malin i studion i skolan

till foto 2-uppgiften jag har.

Temat här är självklart Studenten.

Det gick bra, bättre än förväntat än fast det jävlades lite i början.

Tänkte dela med mig av en del bilder vi tog då.

Jag är supernöjd.

Bilderna är tagna och redigerade av mig.

 


Klicka HÄR för att komma tills Malins blogg :)

             


Ovido - Quiz & Flashcards