beahledin

Alla inlägg den 11 mars 2014

Av Beah - 11 mars 2014 23:09

Idag var jag hemma för att jag mådde illa.
Började dagen med att fortsätta sova.
Sen åt jag frukost ; ostmackor & kaffe.
Har kollat på bob's burgers och two and a half men. Sen har jag spenderat resten av dagen med att laga massa hål i min skinnjacka (insidan), både stora och små.
Har även dammat hela huset , ätit middag och målat naglarna.
Men nagellacket ville inte torka , så jag sket i det och ska måla om imorgon med det nya O.P.I nagellacket jag köpte nyligt istället för det O.P.I jag köpte i höst..
Höll ju nästan på att glömma : Malin fyller 20 år den 21a mars och eftersom jag inte kunde ha min Lace Shift Decor Dress från Leighton Meesters kollektion på Nelly.com och Malin gärna ville ha en själv och den passade för henne så drog jag av 200kr som present :) Sen har jag slagit in en liten extra present åt henne för hon är en sån bra kompis :)

Ovido - Quiz & Flashcards