beahledin

Alla inlägg den 25 mars 2014

Av Beah - 25 mars 2014 21:17

Bara 2 h och 45 minuter kvar med fri frakt på Fyndiq.se .
Jag har beställt hem en balväska för 179kr ! Perfekt !
Då är det bara balbiljetten kvar :)

Av Beah - 25 mars 2014 17:57

Jag tänkte dela med mig av hur mitt smink tänkt att se ut på studenten.
Det är min vanliga sminkning jag använda mig av.
Så här gör jag :
1. Applicera foundation med en foundation borste.
2. Applicera sol/bronzingpuder eller vanligt puder med en puder borste.
3. Applicera rouge/blusher på kinderna med en borste.
4. Måla på mascara övre fransarna först sedan de nedre.
5. Klart!

Det här använder jag till min sminkning:
* Yves Rocher Pure Light foundation
* Yes Love compact powder
* H&M blusher nr 18. Sweet Rose
* Puderborste från Isadora
* Rouge/Blusher borste från H&M
* Foundation + Puderborste från H&M
* False Lash Telescopic Mascara från L'Oréal Paris

Sen har jag lockat håret med min älskade locktång :)
Hoppas det var intressant :p

Av Beah - 25 mars 2014 16:54

Jag beställde en bodymist från Victorias Secret på Mad Lady i torsdags , igår fick jag mail om att dom hade skickat den och redan idag har jag fått hem den i brevlådan ! :D
Den var inte som jag förväntat mig , men den luktar jättegott iaf :)

Av Beah - 25 mars 2014 00:24

Fyndiq.se har fri frakt fram till den 25e kl 23.59
Jag har precis klickat hem ett nytt headset och en ny laddare till telefonen. Passa på att fynda du med!
www.fyndiq.se

Ovido - Quiz & Flashcards