beahledin

Alla inlägg den 20 mars 2014

Av Beah - 20 mars 2014 20:25

Har precis beställt en ny bodymist från Victorias Secret på Madlady.se
Och jag hade ganska sån tur !
Jag beställde det sista exet av Passion struck , antar jag för jag kollade efter att jag beställt och då fanns den inte kvar :)
Mad Lady har nyss fått 15 000 likes på Facebook och det firar dom med 15 % rabatt när du handlar och skriver in koden som står på bilden nedan :)

Passion struck finns även att köpa på victoriassecret.com och på salongen för dig i Ö-vik :)

Av Beah - 20 mars 2014 19:43

Köpte grandiosa pizza rulle.
Testade det till middagen ikväll.
Jag själv tyckte inte om den.
Det var för det första ingen rulle, det var mer som en macka med pizzafyllning. För det andra luktade den äckligt och degig och den smakade mjöl. Ingen höjdare för mig.
Har någon annan smakat den här nyheten och vad tyckte ni om den ?
Jag kommer inte köpa den här igen iaf.

Ovido - Quiz & Flashcards