beahledin

Direktlänk till inlägg 29 november 2011

29 november 2011

Av Beah - 29 november 2011 18:47

tjo fan!

i helgen har jag vart med axel , vi va på öppet hus i lördags, sen åkte vi hem till honom och såg på saw 6, sen har vi spelat GTA och kollat på nån film då o då ;p sen har man åkt till stan igår och fixat lite med banken o åt på kebab city (a´) sen for vi hem till axel igen, kolla på film osv :)

idag har ja haft mentorssamtal och typ verkar inte gå så bra med frånvaron...SUG APA asso.. aja ska verkligen verkligen bättra mig..kul att ja inte kan va sjuk nå mer ...måste va i skolan även om ja e sjuk ba kuuul. o nu håller ja på bli förkyld också så de e skit kul o va i skolan när ja e så förkyld att ja måste va hemma men inte kan -.-

har massa i historia att göra. ska göra de imorn;p

blir kul i helgen om vi ska dricka , vi ser väl :)

aja , nu ska mamma ha datan -.-

ska sitta och fundera på pengar och städa lite o typ fixa håret eller nåt tjejigt :p

aja lite bilder blire väl ändå ;)


 

jag på mattelektionen då jag fick pröva elins glasögon , Visst är jag sexig ;)? HAHAH



 Jag älskar dig , gullungen min :* <3







       

och så hitta man en gammal bild på mig , riktigt gammal. här är jag 11 år !

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Beah - 8 maj 2014 19:04


Jag har flyttat bloggen till Nattstad nu. Fortsätt att följ min blog där :   http://nattstad.se/beahledin     ...

Av Beah - 6 maj 2014 18:50

Idag har varit en bra och rolig dag. Först blir vi intervjuad av ÖA om våran utställning och sedan for jag , Sanna och Jessica iväg och fotades i studio. Det var super kul :) Bilder kommer senare :) Sedan åt vi kycklingtallrik på kebab torget o...

Av Beah - 4 maj 2014 22:32

Igår hade vi vårat vernissage på museet och det kom faktiskt riktigt mycket folk. :) Gick och skulle köpa lunch på stan och stannade förbi H&M där jag såg att dom hade baby lips , så jag köpte mig en sån ;) Sen så blev det lite krångligt när jag s...

Av Beah - 30 april 2014 23:22


Hejsan ! Idag har jag haft samhällsprov och det gick åt helvete. Sen skippade jag lunchen och for iväg och handlade till vernissaget med min grupp som har hand om tilltugg till vernissaget vi har på museet på lördag. Sedan for jag hem och åt ma...

Av Beah - 29 april 2014 18:22

Har fått hem min klänning och cosmetic organizer från Nelly.com idag. Och klänningen passar utmärkt :) Sen har jag även köpt två linnen på Gina Tricot , supersnygga ;) Perfekt då det snart är sommar :) Klänningen heter Flare Dress av John Zac...

Ovido - Quiz & Flashcards