beahledin

Alla inlägg den 7 november 2011

Av Beah - 7 november 2011 22:08

-här kommer några frågor och svar ( kommer de in mer frågor senare blire ett nytt inlägg )


: Ökand - älskar du sex :P?

svar: Vafan äre för jävla fråga ? hahah


Pingiskillen95 - Hur är det att bo i övik?

svar: Det är både bra och dåligt , det har sina vackra sidor och mörka sidor. Är helt okej när man vant sig.

- Längtar du tillbaka till Stockholm?

svar: Ja , det gör jag som fan! saknar inte bara själva staden utan alla kompisar och bara åka tbanan!


- Ska du på Fady's Studentskiva? har hört att han är snel och söt.

svar: Japp, de e klart ja ska :)


- Vad lyssnar du på för musik?

Svar: jag lyssnar mest på hiphop och RnB, men lyssnar på techno och massa annat skit oxå :)


- Vad längtar du mest tbx till när det gäller stockholm? Hört att spökhuset på grönan är fint såhär års :)

Svar: Hahahah, mina kompisar och åka tbanan och bara sitta och njuta mitt på sommaren me en cider och chilla och shoppa ! o bion :o o GRÖNAN hahahhah ja duu jag har hört det jag med ;)


Sanna

- hockey eller fotboll?

Svar: Hockey, för det är så jävla tråkigt att kolla på fotboll haha, fast real! <3


- foppa eller zlatan?

svar: Foppa ofc !


- vilka står dig närmast?

svar: Sanna Bohman, Axel , Josefin Ledin, Alexander Ledin, Magdalena K, Linnea K och Joni :)


- ångrar du något i livet

svar: ja det finns mkt jag ångrar men hade det inte hänt hade jag inte varit personen jag är idag.


Emma SnigelPinne :D

- Om du fick ändra en sak i världshistorien, vad skulle det vara? och vilka följder tror du det valen dulle innebära?

svar: Förmodligen slaveriet i amerika. Det hade nog förändrats mkt, folk hade uppskattat varandra mer och tror faktiskt det inte skulle vara så mkt brott som det är i dagens läge.


- Du har chansen att skapa om människors utseende, så hur kommer det se ut? 8)

svar: Jag skulle först och främst se till att man har vingar så man kan flyga vart fan man vill så man slipper ta körkort osv och sen skulle jag gjort att man kan skriva ut bilder via hjärnan så det kommer ut ett foto på baksidan utav huvudet. ;p


- Om du fick välja en maträtt du skulle äta i en vecka, vad skulle det vara? :o

Svar: Definitivt Pasta Carbonara ! Det kan man INTE bli less på! :D


- Vad är det bästa med din klass? ;D

svar: att dom är så mongo och roliga och man kan vara sig själv och fjanta runt om man känner för det utan att skämma ut sig :)


- Du har plötsligt en penis och är brud fortfarande :o vad gör du?

svar: Jag skulle dö av skam, skulle söka upp en plastik kirurg och ta bort de helvetet fort som fan :o


HAHAHHAHAHAH CPigaste frågan nånsin! +1 ;)


ciao

 


Ovido - Quiz & Flashcards