beahledin

Alla inlägg den 21 november 2011

Av Beah - 21 november 2011 16:09

Du ska bara veta hur mkt du betyder för mig.

Jag är glad varje sekund när jag är med dig,

även om jag kan vara lite sur eller irriterad eller ledsen så är jag fortfarande glad innuti.

Jag är glad att du är min, att de är du och jag.

Du är så jävla underbar!

Varje gång jag ser dig ler jag, varje gång vi säger hejdå för dagen så saknar jag dig direkt.

Vill alltid ha dig nära.

Hoppas du förstår att jag älskar dig sjukt mkt och hoppas du känner samma sak för mig.

Du är det finaste jag vet, Jag älskar dig Axel


     

Av Beah - 21 november 2011 16:06

                       

Av Beah - 21 november 2011 15:42

tjoo

idag åkte ja till skolan me axel , va tvungen att åka hem direkt då ja kom dit för aa hade as ont ,,

har kollat lite på simpsons idag sen har ja vart ute på gårn o fotat lite :)

väntar just nu på värktabletter...vilket ja gjort hela dagen.

nä nu blire till o se lite film / serie igen .

ciao


             

Kid Cudi - The Prayer


Ovido - Quiz & Flashcards