beahledin

Alla inlägg den 27 april 2012

Av Beah - 27 april 2012 12:35

Hej hej alla skoltrötta.

Sommaren 2012 låter väldigt lovande faktiskt.

Slutar skolan 14e  och börjar sommarjobba på min brors jobb på Huge fastigheter AB i Vårby Gård , Stockholm.

Jobbar i 4 veckor lär stanna en extra vecka i stockholm och umgås med kompisar , sedan bär det av hemåt för att ha en riktigt skön hemma sommar vilket jag saknat som fan då jag var utomlands hela förra sommaren. så det ska bli skönt o vara hemma ett tag i sommaren o ba umgås me kompisar och självklart så MÅSTE jag bada i nävertjäl (:

______________________________________

Ikväll ska jag sova hos älsklingen och vi ska tydligen gå på stan ikväll o han ska väl köpa nåt tro jag , eftersom stan har öppet till 21 ikv ;o


Och vanligaste frågan nu i slutet av april ; Vad ska alla göra på sista? Tell me :)


ciao

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards