beahledin

Alla inlägg den 24 april 2012

Av Beah - 24 april 2012 15:53

en helt vanlig tisdag.

har stannat hemma idag efter det som hände igår. Det tog så jävla mkt på krafterna.

inge kul alls kan jag ju säga.

men men känner mig för att bli blond i helgen kanske , får se vad kontot säger senare.

om jag kan bli blond , så lovar jag mig själv att jag ska vara blond i minst 5 månader

kommer bli jobbigt o hålla det men hålla det ska jag :)


         Mina top 10 favorit låtar :

  • 3 Doors Down - Kryptonite
  • Tune Up! vs Italobrothers - Colours Of The Rainbow
  • Bullet For My Valentine - Suffocating Under Words Of Sorrow
  • Henok Achido - High On Life ( When The Drugs Don't Work
  • Kaskade - Turn It Down
  • T-Pain - I'm In Luv (Wit A Stripper)
  • Chase Coy - If The Moon Fell Down
  • 3 Doors Down - Be Somebody
  • Avicii - Levels ( Cazzette's NYC Mode Radio Mix )
  • Akon - Angel

 

Ovido - Quiz & Flashcards