beahledin

Alla inlägg under februari 2011

Av Beah - 1 februari 2011 09:58

mitt bästa skämt


har inget bästa skämt, intressant va ;)

nope


--


hej hej , idag ska man gå på stan med sanna blir kul ska nog köpa en väska om mormor sätter in mina födelsedags pengar :)

så en tidig present från mormor blir min väska :)

imorgon måste jag gå på tatuerings studion i bjästa och kolla hur mkt min tatuering kommer kosta där , annars ska jag boka tid den 9e februari då jag fyller 18 år , ska boka på big street isånnafall ifall att det inte känns bättre i bjästa ;p

LÄNGTAR SOM FAN KAN JA SÄGA!

sen har det varit lite tjafs om att ja ska få fara ner t sth , men jag ska åka iaf så inget blir ändrat (: så jag åker antagligen fredag den4 e mars kl 08.10 och då är jag framme 15.20 :) då blire åka t mormor o äta lite och hämta magda o linneas presenter sen ska jag dra mot skarpnäck och vara med magda och linnea, fy satan vad jag längtar !!!



peace

  



Ovido - Quiz & Flashcards