beahledin

Alla inlägg den 5 februari 2011

Av Beah - 5 februari 2011 11:04

tjuu.

i torsdags bokade jag tid !

fy satan va nervös jag är :/

Men kommer gå bra i guess :)

i går satt jag o ted i tvrummet o kollade på tv sen gick vi ut med hundarna, gav hästarna hö och åt mat o kollade på megamind :)

och idag så ringde husse kl 9 typ o då skulle dom iväg o allt blev fucked up ändrat!

anyways ska GÅ i kylan till sanna från nordanås till svartby ba whiiiiiiee :DDD lär inte ta längre än en timme neeehe då :)

aja ska till ted igen ikväll efter dom har åkt slalom vilket dom gör nu sen ska dom äta och sen bowla -.- WHOOOA dom e borta hela dagen whiie

ne men aa bra helg ... not so much

+ så är man förkyld.

cya ;p


Dag 27 - Min dag

har väl redan berättat lite men jag klev upp rökte gick in ringde jessica , kolla på family guy o nu väntar man t kl ska bli ett typ så man kan gååå t sanna :d


Dag 28 - Mina syskon

Hanna fyller 30 i år, bor i uppsala, jobbar som lärare.

Josefin ska fylla 28 i år, bor tillfälligt på tenerife, hon är bartender och jobbar även på supermarket i tenerife.

Alexander ska fylla 26 i år, bor i nynäshamn i stockholm ,jobbar på huge som trädgårdsmästare elr nåt, han har en fästmö och tsm har dom två döttrar Thea 3 år och Fia snart 1 år :)


Dag 29 - En sak jag önskar jag fick uppleva igen

Hm...kommer inte på nåt speciellt just nu.

Ovido - Quiz & Flashcards