beahledin

Alla inlägg under januari 2011

Av Beah - 13 januari 2011 11:29

En ny tagen bild

  

Av Beah - 12 januari 2011 13:12

Dag 03

Min favorit bok / mina favorit böcker.


Twilight - alla böcker , även fast ja ba läst två men aa.

Dagboken av Laura Trenter :p ( förut när ja va lite yngre )


12/1 - 11

- kul dag -.- har haft natur, vare på subway o ätit o sen har man kemi nu;p

ciao :)

  

ska kanske köpa en vattenpipa snart , blir nice

 cp bild men ja bju på'n !

Av Beah - 11 januari 2011 20:41

tjenare

idag vaknade man 11, for in till stan ett och sen va med lite folk på stan och sen drog jag till polisstationen och gjorde ett leg-

sen va lite mer på stan.

har fått lösenordet till internet så kan koppla upp  min i mitt rum , fett skönt!

aja ciao :'

  

Av Beah - 11 januari 2011 12:37

- Drar o fixar leg -




3 favorit program på tvn

      

Av Beah - 10 januari 2011 10:26

Hej hej , ja typ alla vet redan men som sagt jag är en tjej född 93, heter beah och det jag gillar att göra är att vara med mina kompisar , min kille och festa.

Gillar att fotografera och allt möjligt.

Jag bor i Köpmanholmen med min pappa och min mamma.

Jag har tre syskon, Hanna (bor i uppsala), Josefin ( bor i tenerife) och Alexander ( bor i nynäshamn, stockholm med sin fästmö och sina två små döttrar).

Jag har två kaniner, Nasse (hane, typ 2 år snart) och Sötnos (vet inte om det är tjej elr kille än, typ ett år strax )

mer finns inte att säga (:


älskar min pojkvän <3

Av Beah - 10 januari 2011 10:25

nu gör jag det här bara för kul :p


Dag 01 - Presentation av mig själv 
Dag 02 - Tre favorit program på tv 
Dag 03 - Min favorit bok/böcker 
Dag 04 - En ny tagen bild 
Dag 05 - Fyra bilder som gör mig glad 
Dag 06 - Min favorit plats 
Dag 07 - Två utomlandsbilder 
Dag 08 - Ett datum jag aldrig glömmer 
Dag 09 - En person som betyder mycket för mig 
Dag 10 - Fem webbsidor som jag är inne ofta på 
Dag 11 - Tio saningar om mig
Dag 12 - Någon jag saknar
Dag 13 - Två saker jag länktar efter
Dag 14 - Fem bilder från ett minne 2010
Dag 15 - Två saker jag inte skulle klara mig utan
Dag 16 - En bild som är från när jag var liten
Dag 17 - Min favorit film när jag var liten 
Dag 18 - Min favorit mat
Dag 19 - Min Favorit frukt
Dag 20 - Tio saker jag gillar att göra
Dag 21 - Mina favorit dagar på året
Dag 22 - Min favorit låt
Dag 23 - Vad jag vill bli när jag blir stor
Dag 24 - Min förebild/idol
Dag 25 - Mitt bästa skämt
Dag 26 - Vad jag avskyr mest
Dag 27 - Min dag
Dag 28 - Mina syskon
Dag 29 - En sak jag önskar jag fick uppleva igen
Dag 30 - En ska jag gör varje dag!
Dag 31 — Min favorit låt
Dag 32 — Min favorit artist/grupp
Dag 33 — Tre favorit program på tv
Dag 34 — Min favorit bok
Dag 35 — Fem favorit dagar på året
Dag 36 — Två favorit smycken
Dag 37 — Fyra bilder som gör mej glad
Dag 38 — En bild som gör mej arg/ledsen
Dag 39 — En bild jag har tagit som betyder någonting
Dag 40 — En bild som är över ett år gammal
Dag 41 — En nytagen bild
Dag 42 — En bild som inte är tagen i staden jag bor i
Dag 43 — En bild som inte är tagen i landet jag bor i
Dag 44 — En film jag kan se hur många gånger som helst utan att tröttna
Dag 45 — Tre filmer jag sett och inte gillat
Dag 46 — Tre filmer jag sett och gillat
Dag 47 — Tre saker som finns i mitt rum
Dag 48 — En sång som får mej att må bra
Dag 49 — En bild på mej och en kompis som badar
Dag 50 — Tio saker jag gillar att göra
Dag 51 — Två st recept på någonting gott
Dag 52 — Fem webbsidor jag ofta är inne på
Dag 53 — En video från youtube jag gillar
Dag 54 — Två saker som händer mej ofta
Dag 55 — En före och efter bild när jag fixar mitt hår
Dag 56 — Två saker jag längtar efter
Dag 57 — Någonting jag vill göra just i denna sekund
Dag 58 — Någonting jag saknar väldigt mycket
Dag 59 — Tre saker jag ska göra innan detta år är slut
Dag 60 — Tre saker som finns i mitt rum

Av Beah - 10 januari 2011 10:03

tjo har tråkigt

sitter i skolan o har rast, elr hål what ever, 9.20 - 13.15 ba wiiieh :)

jag räknade ut att på ett år har jag 966 unika besökare här på min blogg och i genomsnitt på en månad har jag 80,5 besökare .

vet  care på det men ja har tråkigt så japp.

fick vänta på bussen t skolan hur läng e som helst, den va en kvart sen , o då blev mitt hår cp för att jag stod ute i snön näre snöa .

ser mongo ut o vill hem o fixa håret o byta kläder ,

ska va på stan me sanna idag efter skolan, sen kanske jag träffar älskling  lite oxå, det vet jag inte  än men vi ser hur det blir  ;)


Dagens låt ;  Rihanna - S&M


aja har väl inget mer att säga så ciao :'

  

Av Beah - 9 januari 2011 16:36

helluuu

vill bara säga tack för en bra kväll

älskar er sanna och kajsa <3


              

Ovido - Quiz & Flashcards