beahledin

Alla inlägg den 7 januari 2011

Av Beah - 7 januari 2011 20:14

hejhej

under lovet har jag mest varit hos ted. kom hem till han på julafton på kvällen.

inte för att vi har gjort så mkt, vi har varit på bio och såg narnia

och sen har jag färgat håret och rakat teds hår.

kollat på film och spelat spel.

nyårsfest vare med! va nice;p

Igår sov jag hos sanna (: vi hade kul hahah!   

idag kom pappa o mamma och hämta mig hos sanna vid 5 och då hade jag varit ensam hos henne sen halv 2 ;p

satt o kolla på tv ba .

sen drog vi på drive in på max mums ! :)

sen har jag varit ute och skuttat med Nasse i snön (: så sööt han e , älskar min söta kanin <3

 anyways  har ja tagit lite kort idag , jag o sanna tog kort igår oxå som ja får nån annan dag ;p


aja ciao (:


   

Ovido - Quiz & Flashcards