beahledin

Alla inlägg under april 2010

Av Beah - 7 april 2010 10:59

chachaa :)

idag ska man åka till stan vid 12.

ska va med sanna :)

har inge mer att säga haha :P



sköön (Y)

Av Beah - 6 april 2010 19:40

chacha, va med jessica idag

red hos henne :)

det va kul
men jag ramlade av hästen haha
hade travat själv en bit , sen skulle ja trava själv en längre bit

då börja den trava sen börja den galoppera och sen slängde den med huvet och jag flög fram o for av haha , fick lera i håret och kläderna.
fick duscha sen :P

sen hoppa vi hinder oxå :)

ska t stan imorn o sova hos sanna :)

            

Av Beah - 6 april 2010 10:56

chacha :)

iförrigår va vi på stan m felix , träffa stefan.

sen va vi på valla o coop.

kom hem o kollade på Precious.

den va bra :)


igår va ja m sanna dåva, vi va hos carola som fyllde år ;)

sen spela vi vänd 10a.

sen åkte vi o handla , jag alltså..sen skjutsa dom  hem mig.

städa mitt rum och gick igenom min garderob..


idag ska jag vara med jessica :)

ska fixa mig snart o sen äta sen ska man gå t henne :)


men aja lite bilder ;)

ciao


     

Av Beah - 4 april 2010 10:48

  


CHACHA!

va på bio igår 18.15 med Marko, Jossi, Alex & Sanna :)

Filmen var asbra, bäst nästan :)

va lite på valla sen me sanna.

vi ska skotta idag (Y) ...not good

aja men men onsdag ;) hähä!


ciao ;)


Av Beah - 2 april 2010 19:16

chacha, sanna kom t mig o sen drog vi till bjästa (y)

de va nuujs, sen påväg hem träffa man jessica :D

hm, vi ska se på film sen ;)

vi ska se precious :)

det verkar vara asbra :)



      

Av Beah - 1 april 2010 09:50

tänkte bara säga till "emmabella" att du har helt fel

vrf skulle det vara umut för, shit...hundra år sen


aja, igår va på skolan, stan, hängde me per, sanna , jonas :)

vänta på sannan när hon klippte sig och sen va vi o åt på kebabcity.

sen drog vi t sliperiet och bråka med gogga -.-

dryyyyga idiot men aaja :p

sen va jag med per :) på kvantum o coop sen följde han mig t busstation ;p


börjar kl 10 alltså när som helst :)


aja , ska dra upp t klassrummet nu ;p

Ovido - Quiz & Flashcards