beahledin

Alla inlägg den 28 april 2010

Av Beah - 28 april 2010 14:29

chacha alla ;D

idag har man vaknat för sent , kom t skolan sent :p

haft engelska och sen lunch och ea.

skrev min engelska uppsats som han tvinga mig göra på två sidor om dödsstraff.

blev bra tkr jag, så ska han verkligen få se va han står o säger.

kan ja inte engelska va???

nää vi säger så, om jag har VG i engelska så kan jag för fan engelska.

fob

slutade halv två , sitter nu i biblan vid datan och kollar runt och dricker cola ;)

hoppas eran dag varit bra .

känner mig så jävla stressad just nu , måste hinna fixa ***** snabbt nu asso.

o plus är den här datan lite trög oxå, det är drygt.

väntar  på jessica att hon ska sluta. hon slutar halv 4 så de ett tag kvar.


va gör alla på sista da? hoppas de blir nujs för er oxå!


hare ! :* ciao ;)

Ovido - Quiz & Flashcards