beahledin

Alla inlägg den 4 maj 2014

Av Beah - 4 maj 2014 22:32

Igår hade vi vårat vernissage på museet och det kom faktiskt riktigt mycket folk. :)
Gick och skulle köpa lunch på stan och stannade förbi H&M där jag såg att dom hade baby lips , så jag köpte mig en sån ;)
Sen så blev det lite krångligt när jag skulle hem. Sista bussen till mig gick kl 15 och då hade jag precis missat den så jag var tvungen att ta 16.15 bussen till bjästa och gå en bit tills mamma o pappa plockade upp mig och skjutsade hem mig.
Jag bytte om och gjorde iordning en matlåda och gick hem till axel.
Åt den och såg på lite saker. Sen så har vi mest spelat Left 4 dead 2. Vilket var super kul :)

Förresten så kan jag ju säga att det baby lips jag köpte heter Peach kiss och är superfint på och återfuktande.
Gick tillbaks till H&M innan bussen igår och då var nästan alla Baby lips slut :o

Vi kom med i webben 7 :)

Här är en nyhet från Marylands kakor.
Dom luktar gudomligt och smakar underbart :) rekommenderar dom starkt :)

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards