beahledin

Alla inlägg under april 2014

Av Beah - 9 april 2014 22:24

Har fått nya skor av mamma och pappa från Björn Borg. Dom är supersnygga ! :)
Finns på stadium för 699:- eller 599:- medlemspris :)

Av Beah - 7 april 2014 21:35

Jag beställde nya Diamond Heel i storlek 38 för en vecka sen och har hämtat ut dom idag. :)
Dom passar bra vid tårna nu men dom är lite för stora vid hälarna .
Men det går ju att fixa till med inlägg t.ex
Har köpt två snygga koppar på Clas Ohlsons för bara 10 :- styck !
Och har även fått 4 små 'Rajtan' burkar av mamma från IKEA.
Har bara kommit på vad jag ska ha i två av burkarna.
Något förslag man kan ha i dom andra två ? :)

Av Beah - 5 april 2014 15:29

Myslördag idag med Axel och massa gott. Se på serier och sen ska vi se på film och spela lite :)

Åt förresten årets första glass igår :)
Cornetto cheesecake glory för bara 9 kronor på Pressbyrån , det var halva priset så då passade jag på :)

Av Beah - 4 april 2014 10:07

Har varit och klippt mig på Rut & Karl kl 8.45

Det blev bra, hon tog inte så mycket som jag trodde hon skulle göra.

Hon tog bara det som var slitet och hon sa att jag har skött mitt hår rätt bra för att inte ha klippt mig på typ ett år.

     

Av Beah - 3 april 2014 17:10

Var och köpte en T-shirt till digitalt skapande uppgiften och då såg jag en as snygg T-shirt så jag köpte en vit och en svart :)

Vit framsida:

Vit baksida :

Vit på :

Svart framsida:

Svart baksida :

Svart framsida på :

Svart baksida på :

Av Beah - 3 april 2014 17:03

Hade en uppgift i digitalt skapande att göra ett T-shirt tryck och trycka det.
Eftersom man inte fick ta färdiga bilder från internet så tog jag och ritade av Borderlands loggan.
Det var nytt och roligt. Men ganska svårt ändå eftersom jag gjorde fel i från början men tillslut så gick det :)
Blev inte världens bästa men det duger.

Av Beah - 1 april 2014 16:58

Idag har balväskan kommit :)
Riktigt nöjd :)
Köptes på fyndiq.se :)

Med blixt :

Utan blixt :

Ovido - Quiz & Flashcards