beahledin

Alla inlägg den 30 augusti 2011

Av Beah - 30 augusti 2011 19:33

tjotjo, kom hem till sverige i onsdags och har vart hemma i övik sen torsdags :)

är rätt okey att gå bild faktiskt , skönt när man går med dom man känner iaf vissa :)

aja, vart med ted i helgen och sen har jag ju fixat nytt bankkort som kommer antagligen imorn :)

i helgen ska ted komma hem till mig, mina föräldrar åker till uppsala i 4 dagar :p


idag har jag vart i skolan , slutade 13.40 sjukt skönt , gick på stan med massa sen va jag bara med jessica och kolla lite på gina och sen på parken för dom hade massa kläder o grejer dom sålde där och sen åt vi på kebab city.

nu sitter jag och tar bort mitt fina egendesignade nagellack ( då menar jag ju att jag har satt dit saker på naglarna som man antingen limmar fast eller sätter dit då man lagt första lagret nagellack (underlack ) och sen lägger på ett överlack (genomskinligt) ) för ska göra om det med andra färger osv :)


är det seriöst ingen som har en gammal digitalkamera ganska bra megapixel på som ligger o skräpar som funkar som jag skulle kunna få låna? skulle vara as snällt verkligen :)



ciao ;)


 


GAMMBILD och ja gillart fortfarande ;p

Ovido - Quiz & Flashcards