beahledin

Alla inlägg den 12 december 2011

Av Beah - 12 december 2011 20:14

Hittade äntligen min gamla favorit låt , nu blire o lägga in den i mobilen :D


Av Beah - 12 december 2011 15:24

tjo

idag är jag hemma för mådde illa imorse .

Sen gick man ut för o hämta posten o så fick man ett brev av syster.

Sen beställde jag denna sak , kommer om ca 2 veckor, CAN'T WAIT ;O

 


Snart blire kaffe , sen ska man väl ut o röka om ett tag.

Fick Mammas Foundation (y) äntligen har man en foundation igen :D

Har inte haft nån sen början av året -.-

Juste igår köpte jag 2 jätte bra julklappar till axel ,

haha vill att de ska va jul NU

så jag kan ge dom till honom o se hans min när han öppnar dom :D




Sanning NR 8 :

Jag är ganska klantig, lyckas alltid he sönder nånting eller tappa bort nåt.


 



Ovido - Quiz & Flashcards