beahledin

Alla inlägg under maj 2011

Av Beah - 10 maj 2011 18:10

tjenare!

idag försov man sig :p hann bara vara med på aktuellt men iaf, har köpt mjukglass idag :) det va gött :D

och dagens outfit da;

   


och så ska vi springa till Gnistan & tillbaka på idrotten imorgon . . .

känns ösome!

ajja en sista random bild sen ska man dra ut liten stund  (a)


 

ciao :)

Av Beah - 9 maj 2011 22:42

hejsvejs

nu ligger man i sängen o kollar på simpsons. riktigt bra o fördriva tiden med + så äre kul.

måste sova snart så man orkar upp imorn men när ja börjar kolla på ett avsnitt blir det ett till, o ett till o ett till sen är kl helt plötsligt 2 på natten , vanligtvis, men ska försöka somna innan tolv :)

hoppas verkligen det blir lika varmt imorn som det var idag, för isf ska jag ha shorts på mig :)

ciao pussungar!


 

Av Beah - 8 maj 2011 19:03

tjo , har varit med ted i helgen <3

Det var mysigt , inte för vi har gjort så mycket men.

vi kollade på film , åt chips, jelly beans o drack cola sen har man hjälpt till ute på gården och tvättat bilen :p


Är så jävla nervös för att åka ensam med flyget till tenerife.

Tänk om jag tappar bort min resväska eller går vilse när ja ska byta flyg eller nåt ;o

inte nån kul tanke de heller..


aja ska typ sitta o läsa kalle ett tag o sen duscha :)

ciao

  Gammbild , men vi gillart!

Av Beah - 5 maj 2011 20:17

Hittade en jätte söt byxdress på H&M för 199:-

   


Och ska åka till Tenerife den 8 juni 2011

Längtar som fan !

först åker man ner till Stockholm den 3e eller nåt och träffar Magda, Joni, Nicole , Linnea o några till.

Sen drar man till Arlanda och flyger iväg till min syster (y)

Det kommer bli as nice :)

  (bilden snodde jag av min syrra som hon knäppt från hennes balkong ) :)


ciao

Av Beah - 4 maj 2011 18:04

tjotjo

för de första äre mycket som händer me kompisar o grejer o de  e jobbigt,

sen tappade jag bort min gammelmormors halsband idag och sen har man inte pengar till nånting inte ens cigg o dom e slut :(

o vet fan inte hur jag kommer kunna klara av månaden för har bara 5 snus kvar ;o lär väl ta slut imorn sen blire självmord.se


Fick träffa älskling idag , va myspys på stan  :)


just nu håller jag på och kolla på Shane Dawson , vet att ja nördar honom men han e awsome !


E sugen på Magnum Ghana ! MUMMMMS(y) får leva utan glass ..

ciao bitches


 

Av Beah - 3 maj 2011 22:38

tjo tjo!

låg o sov till typ elva.

for till malin o slappa , kom hem runt halv sex , kvart i sex o kollade på simpsons o sen har man kolla lite på Shane Dawson på youtube.

Love that guy srly :)

Klicka här för att komma till hans youtube kanal --> SHANE DAWSON

Sen har man tagit lite kort o grejer både på mig o lite andra random saker :p

iaf har jag på mig en top som jag köpt på Gina Tricot för 59,00 kr

Så har man spela cityville lite nu o då men nu kommer de bilder !

comment if u like


first up..some pics of trees and the night sky.. tycker de blev pretty awsome pics iaf :)


      - And random pics      

-And me


         


we'll see if there'll be a party at my house , vet inte om dom ska åka än dom ändrar sig hela tiden -.-

haha klaga inte på att ja gillar blanda engelska o svenska :D

Ciao mina bebisar! <3

Av Beah - 2 maj 2011 21:55

tjo

i fredags åkte jag in till stan för att vara med malin o fixa lite grejer.

Sen var vi inbjuden till inflyttningsfest o vi va där ett tag. o sen sov ja hos malin:)

På lördagen ( sista april) så va vi hos linda o vi hade jätte kul :)

även fast slutet blev knaaz. vi körde jag har aldrig, chilla osv.

sen sov jag hos malin igen:) o vi va med angelica på lördagen innan vi drog till linda oxå :)

i går hämta pappa mig hos malin och ja köpte chips o dip (y) mumms!!

idag hade vi några lektioner , gick ner till stan på luncen fyllde på telefon me gratis sms och sen efter skolan gick man på stan med jessica g och hon tvingade mig att pröva massa saker :p


aja , här e bilder från helgen och idag ;p


vi åt på asia thai i fredags innan inflyttningsfestn :)    


Lina , Jag , Malin och Kaka på sista april :)

 


   

HAHA AS SNYGG VA ;) ..inte ;p nån som tycker de så kostar den 200 kr på H&M



aja :) se på simpsons nu sen blire sova :D


godnatt folket !

 

Ovido - Quiz & Flashcards