beahledin

Direktlänk till inlägg 15 mars 2011

15 mars 2011

Av Beah - 15 mars 2011 17:15

chachaa

Sen uppdatering men here it comes...

Va hos ted under lovet tills på onsdagen då sova ja hos sanna sen på torsdagen åkte man hem o packa , fredag morgon åkte man till stockholm med Malin Hellström DEN BÄSTA! :D

iaf, vi åkte buss ner t sundsvall sen åkte vi tåg därifrån till stockholm , vi åkte första klass och vi fick mat oxå fredagens lunch bestod av:

Viltjärpar med svampsås och potatis puré, gubbröra(åt den inte) och till efterrätt var det Dansk chokladkaka och en cola till det ;) - MUMMA FÖR MUNNEN ;D

När vi kom fram gick vi runt lite på stan sen kom Linnea och vi gick runt med henne sen kom Magda och vi åkte till Nicoles skola Östra Real för att överraska henne, va där ett tag sen åkte vi tillbaks till stan o gick runt, sen åt vi på burger king o sen drog vi till gärdet för att leta reda på hotellet som skulle va enkelt o hitta men de tog ett tag , så lämnade väskan på hotellet kammade håret och drog iväg med taxin mot Globen .  Det va aslångt genrep för melodifestivalen och ganska drygt, men värt.

kom tillbaks till hotellet runt 10 och då duschade jag sen kollade vi på tv.

Lördag åkte vi till stan o gick runt, efter ungefär en timme tröttnade vi så vi gick o tog en fika på Eidelweis ( stavning), gott med kärleks mums och hallon smoothie.

sen satt vi ba o drygvänta på tåget tillbaks till sth, på tåget fick vi t lunch/middag ; Kalopps? och potatis, skaldjurssallad med rhode island dressing (MUMSSSSS!) och till efterrätt blev det en passionstartlete o en cola till de me ;)


lördag t söndag sov ja hos sanna ;p o glömde hårfärgen hemma hos hon:p

ANYWAYS...

Igår ååkte ja o hämta hårfärgen sen färga ja håret.

Idag hade vi frilufts dag vi var i Bjästa backen och åkte slalom det var kul fast jobbigt för nu har man asont i fötterna o e astrött :p

haha juste , jessica fick en bula av liften xD


Sean Kingston - Party All Night ( Sleep All Day)


BILDER:

  -Malin påväg me bussen me mig ;p

  - Linnea , Jag  och Magda , love u guys :*


Lite bilder från globen ;p

     

 

-nyfärgad o cpglad

  -sofia w plupp och jag :)

 

-jessica o ja :D

 

-jessica o hennes bula ;)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Beah - 8 maj 2014 19:04


Jag har flyttat bloggen till Nattstad nu. Fortsätt att följ min blog där :   http://nattstad.se/beahledin     ...

Av Beah - 6 maj 2014 18:50

Idag har varit en bra och rolig dag. Först blir vi intervjuad av ÖA om våran utställning och sedan for jag , Sanna och Jessica iväg och fotades i studio. Det var super kul :) Bilder kommer senare :) Sedan åt vi kycklingtallrik på kebab torget o...

Av Beah - 4 maj 2014 22:32

Igår hade vi vårat vernissage på museet och det kom faktiskt riktigt mycket folk. :) Gick och skulle köpa lunch på stan och stannade förbi H&M där jag såg att dom hade baby lips , så jag köpte mig en sån ;) Sen så blev det lite krångligt när jag s...

Av Beah - 30 april 2014 23:22


Hejsan ! Idag har jag haft samhällsprov och det gick åt helvete. Sen skippade jag lunchen och for iväg och handlade till vernissaget med min grupp som har hand om tilltugg till vernissaget vi har på museet på lördag. Sedan for jag hem och åt ma...

Av Beah - 29 april 2014 18:22

Har fått hem min klänning och cosmetic organizer från Nelly.com idag. Och klänningen passar utmärkt :) Sen har jag även köpt två linnen på Gina Tricot , supersnygga ;) Perfekt då det snart är sommar :) Klänningen heter Flare Dress av John Zac...

Ovido - Quiz & Flashcards